Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår att du oroar dig, men jag resonerar så att det precis har hänt där. Vad är oddsen för att det händer där igen det närmaste året? Nästa mål kommer vara en annan storstad.En del av min familj skall åka på resa om drygt en vecka och kommer att mellanlanda/byta flyg i Istanbul. 3 timmars väntetid kommer det att vara...och så Turkish airlines vidare. Jag är inte så förtjust i tanken
Vad tycker ni?
Tja, det är mitt framtida jobb, så nä. Det skulle inte jag. Av politiska skälDet finns nästan ingen sannolikhet att nåt händer. Så oron är obefogad, räknat i reell risk för liv och lem.
Jag skulle dock välja bort både Turkiet och Egypten av politiska skäl.
Det finns nästan ingen sannolikhet att nåt händer. Så oron är obefogad, räknat i reell risk för liv och lem.
Jag skulle dock välja bort både Turkiet och Egypten av politiska skäl.
Skulle inte heller dra på semester till Egypten eller Turkiet men nu snackar vi ju om en mellanlandning... ?
@Sporthorse För att?Jag hade valt bort Turkiet om möjligt.
Det har du alldeles rätt i.
Sorry om jag lät dryg! Läste om mitt inlägg och tyckte att jag lät som en surtant
För att?Jag bestämde mig för ungefär ett halvår sen att sluta flyga via Istanbul och med Turkish Airlines.
Känns bara inte bra. Alla mina turkiska vänner drar sig också för att åka till Istanbul.