Svarar er alla: tack så otroligt mycket för ert engagemang. Vi har fått något nytt uppslag ikväll. Jag ringde runt till privatpersoner (efter adress på Eniro) och fick ett napp. En kvinna som inte kunde nåt om hästar men som hade en arbetskamrat med häst. Jag fick numret och det var en makalöst trevlig tjej som hade många många kontakter i området. Hon skulle börja på detektivjobbet i morgon. Det handlar om ridanläggningar, tränare, vänner med hästar osv. Kanske det kan ge något?
Annars tror jag att hela listan snart är avbetad. Från ridsportsbutiker, stallägare, hovslagare, foderleverantörer, männskor som bor på adresser i närheten, tränare osv. De flesta har hört talas om fodervärden och har inget gott att säga om varken henne eller hennes familj. Men vi kommer inte närmare än att hon befann sig "där eller där" kanske för 6 - 9 månader sen.
Vi har också fått reda på vad hennes egen häst heter och det är till viss hjälp. Nu återstår fler boxuthyrare och veterinärer, sen är det tomt på idéer.
Tack till alla!