Hur får jag bort Yahoo's Toolbar?

S

Skuggabaldur

Nästan varje gång jag öppnar Internet så ligger Yahoo Toolbar däruppe under där man skriver in adresserna, om ni förstår var jag menar. Tar bort den varje gång, men den kommer tillbaka igen... Tror det började i samband med att jag installerade nåt program eller laddade ner en fil. Minns inte riktigt :crazy: .
Nån som kan hjälpa mig?

Sv: Hur får jag bort Yahoo's Toolbar?

Tackar! Ska se om jag lyckas...

jo det var det jag menade, men det gick lite för fort bara :p

hejsan! gå in på start menyn, kontroll panelen & lägg till och ta bort program. där finns alla program som man istallerat på datorn, inklusive, yahoo toolbar. det e bara att klicka på de program man vill ha bort & sedan change/remove.
mvh Tina

gå in på start menyn, kontroll panelen & lägg till och ta bort program. där finns alla program som man istallerat på datorn, inklusive, yahoo toolbar. det e bara att klicka på de program man vill ha bort & sedan change/remove.
mvh Tina

Det vanliga tillvägagångssättet brukar dessvärre inte bita på Yahoo Toolbar. :(

Till alla:

Jag har lyckats :) ! Tack så mycket för tipsen, det hjälpte!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 252
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 606
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 900
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka