Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har lampskärmar i vitt "tyg". Hur får man bort flugbajs från dom? Bara provat med bara vatten och det blev bara värre.
Är det enklaste att köpa en ny taklampa?
Det är tyvärr tyg på ena sidan och typ plast på den andra, så tvättmaskin är uteslutet.Jag tog ner en stor vid taklampsskärm och skurade av med diskmedel tror jag det var, eventuellt vanish. Det går få bort iaf
Några andra skärmar jag hade var tyget bara fastsatt med resår så dom tog jag av och kastade i tvättmaskinen.
Det är tyvärr tyg på ena sidan och typ plast på den andra, så tvättmaskin är uteslutet.
Får prova skrubba!
Köp Vanish spray. Ta en fuktig svamp, spraya skummet på svampen, och gå sedan över hela skärmen.Det är tyvärr tyg på ena sidan och typ plast på den andra, så tvättmaskin är uteslutet.
Får prova skrubba!
Tack! Det låter som något jag ska prova!Köp Vanish spray. Ta en fuktig svamp, spraya skummet på svampen, och gå sedan över hela skärmen.
Vänta någon timme och gå över med svamp och ljummet vatten. Troligen är de borta, men är de inte det, på med mer och låt verka under natten.
Funkar för mig. Den är överlägsen till klädseltvätt på bil med. Man fattar inte var skiten tar vägen. Blodfläckar på madrasser likaså, men då kan man få låta det verka över natten. Lycka till nu.Tack! Det låter som något jag ska prova!