Hur får jag bort flugbajs från vitt tyg?

Unafraid

Trådstartare
Jag har lampskärmar i vitt "tyg". Hur får man bort flugbajs från dom? Bara provat med bara vatten och det blev bara värre.

Är det enklaste att köpa en ny taklampa? :meh:

Jag har lampskärmar i vitt "tyg". Hur får man bort flugbajs från dom? Bara provat med bara vatten och det blev bara värre.

Är det enklaste att köpa en ny taklampa? :meh:

Jag tog ner en stor vid taklampsskärm och skurade av med diskmedel tror jag det var, eventuellt vanish. Det går få bort iaf :)
Några andra skärmar jag hade var tyget bara fastsatt med resår så dom tog jag av och kastade i tvättmaskinen.

Jag tog ner en stor vid taklampsskärm och skurade av med diskmedel tror jag det var, eventuellt vanish. Det går få bort iaf :)
Några andra skärmar jag hade var tyget bara fastsatt med resår så dom tog jag av och kastade i tvättmaskinen.
Det är tyvärr tyg på ena sidan och typ plast på den andra, så tvättmaskin är uteslutet.
Får prova skrubba!

Det är tyvärr tyg på ena sidan och typ plast på den andra, så tvättmaskin är uteslutet.
Får prova skrubba!
Köp Vanish spray. Ta en fuktig svamp, spraya skummet på svampen, och gå sedan över hela skärmen.
Vänta någon timme och gå över med svamp och ljummet vatten. Troligen är de borta, men är de inte det, på med mer och låt verka under natten. :D

Köp Vanish spray. Ta en fuktig svamp, spraya skummet på svampen, och gå sedan över hela skärmen.
Vänta någon timme och gå över med svamp och ljummet vatten. Troligen är de borta, men är de inte det, på med mer och låt verka under natten. :D
Tack! Det låter som något jag ska prova!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
266
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag är ny linsanvändare och har bara använt linser i några månader. När jag provade ut linserna hos optiker så var det typ bara en sort...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 877
Senast: Flavor
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 169
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar