Hur f*n är folk funtade???

Sv: Hur f*n är folk funtade???

Usch fy!!! Jag vet inte vad jag ska säga......... Och jag som bor bara ett stenkast från staffanstorp. Vilken tur att mina missar inte går ut mer än på balkongen.
Förstår verkligen inte vad det är med folk. Tänk om man bara hade kunnat få tag i dom....och själv sköta straffet..... Jävla idioter!!

men gud :( Stackars katt! Och familj så klart..!

Här har vi katthatare med där jag bor, körde över min katt brutal på gården där man inte få köra bland hyreshusen!! Finns tyvärr folk till allt..! :(

Alltså, detta är inte klokt!!! Jag blir så förbannad när jag läser om sånt här! Gå på oskyldiga djur. HUR är folk funtade egentligen?
Dom kan inte vara riktigt kloka nån stans!
Stackars familj säger jag bara.

Jag och min arbetskamrat såg en påkörd kattunge idag, jag sa åt henne att stanna och jag klev ut och tog upp den.
Den var död men varm och då kommer en tjej och ropar att det är hennes katt, hon tror att den lever för jag höll den som så, hon började direkt att gråta, samtidigt börjar hennes barn i bilen ropa på henne då de sett att hon har katten. :cry:
Stackars familj!:(

Hittade själv min katt påkörd mitt på vägen. En kompis smsade och frågade om vi hade en svart katt för det låg en sån på vägen. Jag har fortfarande inte pratat med honom sen dess för jag anser att om man ser djur på vägen så stannar man och kollar om dom lever, är dom döda så flyttar man dom till vägkanten och kollar efter märkning!

Man lämnar inte djur mitt på vägen för andra att platta till! :mad:

:mad:

blir så förbannad så ja, jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag såg det hända :devil:

Har en av tjejernas bdb :devil:
Nej, men jag kan ju säga att bruden har fullt upp med att radera kommentarer som tex "kattmördare" och "var det roligt att döda katten eller?".
Och det förtjänar hon, minst sagt.
Jag hoppas verkligen det ryktet följer efter henne och hennes kompis
ett BRA tag så dom verkligen får se NÅGRA konsekvenser iallafall,
för polisen lär väl inte göra något.
Sen att hon försöker skylla ifrån sig med att hon satt bak är bara löjligt.

Jag och min arbetskamrat såg en påkörd kattunge idag, jag sa åt henne att stanna och jag klev ut och tog upp den.
Den var död men varm och då kommer en tjej och ropar att det är hennes katt, hon tror att den lever för jag höll den som så, hon började direkt att gråta, samtidigt börjar hennes barn i bilen ropa på henne då de sett att hon har katten. :cry:
Stackars familj!:(

Hittade själv min katt påkörd mitt på vägen. En kompis smsade och frågade om vi hade en svart katt för det låg en sån på vägen. Jag har fortfarande inte pratat med honom sen dess för jag anser att om man ser djur på vägen så stannar man och kollar om dom lever, är dom döda så flyttar man dom till vägkanten och kollar efter märkning!

Man lämnar inte djur mitt på vägen för andra att platta till! :mad:

Håller med, MEN!! Kör man stort fordon är det inte alls säkert att man märker att man kört på en katt.

fy fan vilka människor det finns! :(:mad::mad::mad:

ni får ursäkta men jag skulle så gärna vilja slå dom gul och blå! :mad:

det var en kattmödare här med för ett tag sedan, jag har gjort en tråd om det!
asså om jag fick tag i en sån människa, jag är allvarlig, jag skulle blivit så rasande, de hade slått slint!!!!!!

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 373
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 239
Senast: monster1
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 687
Senast: LenaH
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
25 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka