Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilse i försäkringsdjungeln.
Sitter och funderar massa på försäkringar hit och dit då jag snart ska köpa häst.
Vad har ni för försäkring/försäkringar på er häst och varför har ni valt det ni har? För och nackdelar?
Det här gäller en liten 08:a så hon är inte försäkrad än utan kommer blir det först när jag har bestämt mig. Så himla olika med självrisker och så där med.
En del har enbart fast och andra fast + rörlig. Har kommit fram till att det rent ekonomiskt skulle bli bäst att försäkra henne i if men jag har ingen erfarenhet utav dem som försäkringsbolag överhuvudtaget. sen funderade jag på om något utav försäkringsbolagen höjer premien om det händer något, dvs om man utnyttjar försäkringen?
det bästa hade ju varit om den hade försäkrats från start, då får man en dolda fel försäkring så länge hästen är kvar i samma bolag, gäller iallafall mitt bolag. så jag har försäkrat mina föl från dag 3 ungefärDet här gäller en liten 08:a så hon är inte försäkrad än utan kommer blir det först när jag har bestämt mig. Så himla olika med självrisker och så där med.