Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du vet att du får reservationer för alla problem han haft innan om du byter va? =/
Jag ska byta försäkring så snart min häst blir frisk igen. Nu är han försäkrad i agria.. kostar 4000 om året. har en själv kostnad på 2800kr och sen är det 20% på övriga beloppet.... fick en vet räkning på 10 000 och försäkrings bolaget täckte inte änns halva den summan![]()
hur är det med sjukhusvistelse? går försäkringarna in och täcker om man t ex akut måste operera och hästen behöver stå kvar på kliniken 1 vecka? för det är ju verkligen något som kan svida i fickan!
Våra kallblodshästar har inte varit dyra i inköp (15 000, 15 000, 0 respektive 1500) och vi har satsat mer på veterinärvårdsförsäkring än liv. Tre av dem har 120 000 i veterinärvård och den fjärde har 60 000. För samtliga gäller maximal (eller heter det utökad?) där man får ersättning för mediciner mm.
Livförsäkringarna är på 20 000, 15 000, 20 000 respektive 5 000.
Hästarna är försäkrade i Agria och premien är 6800/år för alla fyra.
Jag ska byta försäkring så snart min häst blir frisk igen. Nu är han försäkrad i agria.. kostar 4000 om året. har en själv kostnad på 2800kr och sen är det 20% på övriga beloppet.... fick en vet räkning på 10 000 och försäkrings bolaget täckte inte änns halva den summan![]()