Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes, fyra månader sen snaggen börjar han nästan se ut som sig själv! Har vuxit ut riktigt fint, liite till bara så är det helt återställt. Lagom till vinternVad snabbt hans päls växer!
heartheartFick bla den här bilden som "minne" på fb igår 4 år sen. Ca ett halvår gammal liten Ninja
Fan vad saknad hon är. Min älskade lilla hund.
Visa bifogad fil 21636
Fick bla den här bilden som "minne" på fb igår 4 år sen. Ca ett halvår gammal liten Ninja
Visa bifogad fil 21636
Hon var verkligen söt! Jag tycker det är så tragiskt och hemskt att du har förlorat henne.Fick bla den här bilden som "minne" på fb igår 4 år sen. Ca ett halvår gammal liten Ninja
Visa bifogad fil 21636
Nja, jag fick frågan om var jag hade velat ta av den om jag hade fått önska, men den blev lite längre än så.Hur blev det, tog dom bort så mycket som ni hade önskat?
Har ju skrivit lite om Aysus klo, operation osv och tänkte bara visa hur fint det läkt hittills
Ja verkligen (och med tanke på hur lätt hon skadar sig så är det ju en jäkla tur, annars hade nog livet blivit väldigt jobbigt för oss)Hon har en makalös förmåga att läka!