Ja, att vara instängd i badrummet med människan är som nirvana fast utan får. Det händer alltid kul grejer där inne!Haha,det sitter ett par hundar på andra sidan grinden o håller på att dööööööööööö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, att vara instängd i badrummet med människan är som nirvana fast utan får. Det händer alltid kul grejer där inne!Haha,det sitter ett par hundar på andra sidan grinden o håller på att dööööööööööö.
Såg resultatet, Grattis till fina poäng!Nu har vi gjort MT så det satte lite andra planer i rullning.
Först och främst ska vi röntga om Ammo, och även skicka plåtar till Tyskland. Sen ska vi göra exteriörbedömning och ZTP.
Det är mycket nu
Tack så mycket!Såg resultatet, Grattis till fina poäng!
ZTP?
Nu till den horribla väntan på SKKs utlåtanden...
De hade lite strul att lägga Sonic rätt, för han var så musklig
Nu till den horribla väntan på SKKs utlåtanden...
De hade lite strul att lägga Sonic rätt, för han var så musklig
Kom nyss hem från gymmet. Möttes som vanligt av glad hund (som har varit ensam i knappt 1,5 timma) och två par sönderbitna skor
Nu är han inte dyr..
Klurar på varför han gjort så, sist han bet sönder ett par skor var han 4-5 månader. Sedan dess har han inte rört dem, förrän idag. Han är varken under- eller överstimulerad. Dessutom ensamhetstränad utan problem.
Nån som har nåt förslag?
Jag hittar alla mina skor i hundbädden numera Jag tittar på dig, Asni.Tja... säg det? Jag fick mina första skor valpmördade igår. Av en nu 13 månader gammal hund som aldrig käkat sönder nått i hela sitt liv... Han var inte ens själv hemma, jag satt på nedervåningen och fikade
Kom nyss hem från gymmet. Möttes som vanligt av glad hund (som har varit ensam i knappt 1,5 timma) och två par sönderbitna skor
Nu är han inte dyr..
Klurar på varför han gjort så, sist han bet sönder ett par skor var han 4-5 månader. Sedan dess har han inte rört dem, förrän idag. Han är varken under- eller överstimulerad. Dessutom ensamhetstränad utan problem.
Nån som har nåt förslag?