Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack men de ska med hela bunten Om Daud måste bli kvar hemma så blir det på gården med Boss och Ida, så han slipper byta både miljö och familj i samband med operationer och allt vad det innebär.@Migo jag är ju pensionär numera o har all tid i världen att hjälpa dig med valpar/unghundar medans du är i Norge, speciellt om de kommer hit innan de är könsmogna.
Vi bor mitt i skogen med stor tomt o stor hundgård som kan avdelas i flera sektioner.
Jag finns om det behövs!Tack men de ska med hela bunten Om Daud måste bli kvar hemma så blir det på gården med Boss och Ida, så han slipper byta både miljö och familj i samband med operationer och allt vad det innebär.
Du kan få låna Corinne på obestämd framtid, enligt henne är hon jääääätte understimulerad mentalt och gör bokstavligen allt för godis.Små salukis blir trötta av trickträning
Är åter igen sugen på att köpa någon mer ordentlig "tränings- och tävlingshund"... Kan koppla ihop det med hur sugen jag är på LC. Ju mindre lust jag har för att åka runt på LC-tävlingar, desto mer sugen blir jag på något annat (och just nu har jag noll LC-motivation). Saknar att träna med liten dvärgschnauzer jag lånade för många år sedan. Ska få testa att träna med Tinja som @Fisherling har, för att få ett hum om hur det kan vara med en hund som faktiskt vill och orkar lite mer. Men men. Jag har gott om tid på mig att fundera på sådant och ändra mig en triljard gånger.
Sport-bh tycker jag underlättar för att få plats med grejer - det blir ju mer tyg som fångar upp
Jag har också en massa nycklar men har gjort så att jag plockat av den jag behöver till promenaden för att slippa bära på hela knippan. Men går det inte att göra så blir det ju svårt.
Men har du med dig leksak, godis osv så låter ju väska till Minn vettigt Alternativt att du kikar på snyggare alternativ till magväska - det går ju att hitta några olika alternativ iaf (säger hon som går runt med en turkos reklamgrej de gånger magväska används ). Typ en sån en har på benet tex?
Typ en sån här
Hm, sånt bälte då? Tror det heter typ löpbälte - är liksom ingen hängande väska utan som ett bälte bara där det går att lägga grejer @snorp (och tyckte du den väskan var ful som jag visade så är det ingenting mot magväskorna som ser ut som en ölmage )
Men de är praktiska! Jag är ett stort fan av magväska till godis/koppel/bajspåsar på långpromenader och sånt.Hm, sånt bälte då? Tror det heter typ löpbälte - är liksom ingen hängande väska utan som ett bälte bara där det går att lägga grejer @snorp (och tyckte du den väskan var ful som jag visade så är det ingenting mot magväskorna som ser ut som en ölmage )
Ja det är sant! Magväskor är bra grejer alltså (även om den som ser ut som enMen de är praktiska! Jag är ett stort fan av magväska till godis/koppel/bajspåsar på långpromenader och sånt.
Jag fattar verkligen inte hur folk kan dras till schnauzrar eller hundar med typ terrier-utseende. Såg en dvärgschnauzer live idag och alltså de är verkligen fula så in i berget
Det är väl bara att jämföra med Otis som @AraSlei har, då låter det där inte som något alls
Vi ser inte honom som oturshund, tvärtom att han klarat sig så länge utan att behöva åka in för undersökning då han äter allt möjligt när man inte ser är ett under.
Har missat historien om Otis, men det låter som om det är en lång novell
Så ledsen. Daud har OCD i båda bogarna Syns inget när han rör sig men jag har sett nått hälsteg då och då i några dgar så ville ha det kontrollerat. Prognosen för honom är väldigt god, men nu börjar istället ångesten för syskonen och så ska allt klaffa tidsmässigt med operationer innan Norgeresan...
Röntgade Joel också eftersom han ändå var med som resesällskap, och han ser iaf jättefin ut.
Det är verkligen inte kul nu.
Jag känner mig älskad och uppskattad av Jarla som lämnat en leversnitt på min kudde
(Hon har kastat runt med sin Kong i sovrummet)
Jag fattar verkligen inte hur folk kan dras till schnauzrar eller hundar med typ terrier-utseende. Såg en dvärgschnauzer live idag och alltså de är verkligen fula så in i berget
Har extra svårt för skägget! Speciellt på vita hundar när det blivit helt missfärgatJag älskar raggiga hundar och hundar med skägg Tycker de är både vackra, söta och tuffa. Dock är tyvärr många dvärgschnauzrar rätt ovårdade och fula i pälsen, långt ifrån alla trimmar. Många lämnar in för klippning och då blir inte bara pälsen förstörd men deras typiska utseende och uttryck försvinner också.
Förstår dock att det inte går att omvända alla
Själv kan jag för mitt liv inte förstå hur man vill ha en kortnos eller hundar av kamphundstyp som jag tycker ser ut som någon blandning mellan gris och groda.
Vad fick dig att ända uppfattning?Förut hade jag så svårt för skäggen, men nu är det tvärtom - jag älskar dem.
De är ju långt ifrån lika fula som alla hundar med stående öron iafJag fattar verkligen inte hur folk kan dras till schnauzrar eller hundar med typ terrier-utseende. Såg en dvärgschnauzer live idag och alltså de är verkligen fula så in i berget