Den hette "Sagosten", fanns på barnavdelningen förr. Vet inte om den finns kvar?Men vilken rolig puff! Finns den fortfarande att köpa på Ikea?
Och vad duktiga dom är!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den hette "Sagosten", fanns på barnavdelningen förr. Vet inte om den finns kvar?Men vilken rolig puff! Finns den fortfarande att köpa på Ikea?
Och vad duktiga dom är!
Jag tar alla namn! Förra hette Jappeloup men det använde vi aldrig, hos oss var han Birk. Huliganen fick vi välja namn på utifrån bokstav, men på 24 h så det blev lite pressat men det passar honom. Han heter alltså inte huliganen utan ett annat namn men det vill jag inte så gärna skylta med.Funderar på namntema till Laddas kull.. Har ett jätteroligt tema med flera fina namn, men om jag presenterar det för de som står i kö kanske de inte vill stå i kö längre
Jag tar alla namn! Förra hette Jappeloup men det använde vi aldrig, hos oss var han Birk. Huliganen fick vi välja namn på utifrån bokstav, men på 24 h så det blev lite pressat men det passar honom. Han heter alltså inte huliganen utan ett annat namn men det vill jag inte så gärna skylta med.
Jag tänkte sälja av lite hundsaker som bara ligger, finns det någon bra FB-grupp för det möjligen? Känns ju smidigast. Någon som kan tipsa? (Om vi får tipsa om sånt? )
Man kan alltid hoppas men jag tvivlar tyvärr.SKK ska visst prata lite mer med utställningsdomarna för att försöka få dem att döma fram sunda hundar. Undrar om någon fattar något den här gången? https://www.skk.se/?newsitem=137262
SKK ska visst prata lite mer med utställningsdomarna för att försöka få dem att döma fram sunda hundar. Undrar om någon fattar något den här gången? https://www.skk.se/?newsitem=137262
SKK ska visst prata lite mer med utställningsdomarna för att försöka få dem att döma fram sunda hundar. Undrar om någon fattar något den här gången? https://www.skk.se/?newsitem=137262
Man kan alltid hoppas men jag tvivlar tyvärr.
Samma här... Ett av problemen är väl att det här bara verkar beröra svenska domare? Och tja, måååånga av de som dömer är ju utländska.Jag tror det när jag ser det
Ja det låter ju onekligen som något som behövs! Hoppas det blir ett bra intyg samt krav på det för registering av valpar, inte bara "rekommendation".Jag blev positivt överraskad av sista meningen:
Det pågår också utprovning av intyg inför avel för i första hand raserna: bostonterrier, engelsk bulldogg, fransk bulldogg och mops.
Det känns lovande!
Ja det låter ju onekligen som något som behövs! Hoppas det blir ett bra intyg samt krav på det för registering av valpar, inte bara "rekommendation".
Dom utländska dömer bättre än dom nordiska, sa hon som åkt ut med typ vg eller släta exl,men fått ck av dom utländska utan kommentarer om nosen.Samma här... Ett av problemen är väl att det här bara verkar beröra svenska domare? Och tja, måååånga av de som dömer är ju utländska.
Ja det låter ju onekligen som något som behövs! Hoppas det blir ett bra intyg samt krav på det för registering av valpar, inte bara "rekommendation".
Och jag håller med dig.Ja, verkligen.. men det tvivlar jag på tyvärr
Dom utländska dömer bättre än dom nordiska, sa hon som åkt ut med typ vg eller släta exl,men fått ck av dom utländska utan kommentarer om nosen.