Hundträff?

M

Madde85

Efter att ha sett i tråden om västeråsträffen hur kul de haft på deras träff så är jag också sugen på en sådan. Men jag antar att det inte bor så många intresserade här i närheten. Jag bor i Degerfors, men hålls rätt så mycket i Karlskoga. Så om det finns någon i nejden så vore det ju kul om man kunde ordna någonting. Kanske samlas och träna vid brukshundklubben eller kanske ta en promenad eller så.

Jag har en blandraskille på 4 år. Ser ut som på bilden här brevid, med andra ord som en alldeles för hög schäfer.

Jag bor i Örebro och träffas gärna och tränar. Jag kan behöva lite nya infallsvinklar. Promenader tycker jag dock är trist.

Ja, träning är det som lockar mig mest. Jag har inte hållit på sådär överdrivet länge med lydnadsträning men jag behöver komma ihop med någon annan och träna så att hunden får träna med störningar också.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 783
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 465
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 010
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar