Hundträff i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

Galathea

Vilka är på? :banana:

Jag och Cerberus vill gärna träffa lite hundar och hundmänniskor så jag tänkte att en trevlig promenad och en liten lekstund kanske vore något? Mitt förslag är att ses vid Härlanda tjärn. Där kan man ju ta ett varv runt sjön eller så och sedan kan man gå till den inhägnad som finns i närheten (om den finns kvar :D) och låta dom hundar som vill rusa av sig. Lite picknick kanske vore något med om vädret är okej?

Några som vill med? :laugh:

Fram till den 28e är jag helt ledig så innan dess kan jag när som helst. :p

Sv: Hundträff i Göteborg

Vi är på såklart!

Jag jobbar natt så jag kan också när som helst egentligen.

Jag skulle gärna vilja följa med, men då får någon (Haukur ;)) möta mig någonstans dit jag hittar.

Haukur kan ju berätta hur det går när jag släpps lös ensam i stan!

Hade kunnat gå en promenad eller så, men mina hundar släpps inte i någon lekhage :D

Dom som vill skrev jag ju. ;) Det var mest för att min hund gärna skulle springa några varv med Haukurs hund. Men det kan man ju se hur det blir då. Om man börjar med promenad och så, så kan ju dom som vill traska till inhägnaden sedan. (Jag har inte varit där på ett tag, den kanske är jämnad med marken. Vem vet. :D) Man måste ju inte släppa alla på en gång heller. Min hund är ju lite.. eh. stor och yvig.. Så små hundar riskerar nog att få en stor tass på sig tror jag, i all välmening men ändå.

Är helger bäst för er eller hur har ni det?

Jag jobbar ganska oregelbundet, så jag jobbar vissa helger och vissa veckodagar är jag ledig. Sirius agerar gärna lekfarbror, men vi får vänta någon vecka i alla fall, för han har just haft kennelhosta.

Jag jobbar ganska oregelbundet, så jag jobbar vissa helger och vissa veckodagar är jag ledig. Sirius agerar gärna lekfarbror, men vi får vänta någon vecka i alla fall, för han har just haft kennelhosta.

Hur kan du i nästa vecka då? (om du tror att det är ok med hostan då)

Mina föräldrar kommer ner och hälsar på nästa fredag (22-25e) så då kan inte jag, helgen efter kan jag inte heller, är i sthlm då så helger passar dåligt för mig om det inte går nästa helg...

Mina förslag är 16e, 19e, 20e eller 21a, hur kan ni andra?

Jag kan alla dom dagarna, men helst inte den 16e. Får besök då, men ja.. I värsta fall får jag släpa med honom. Han är dock ingen hundmänniska så jag vet inte hur road han är av det. :D

I helgen är det kört, ska vara hundvakt åt YorkWannas Tulla då. Hon är inte sååå road av att åka på hundträff ;)

20e är jag ledig fom 7.30 ;) Men ska nog sova en stund. Men kanske på eftermiddagen? 21 är jag bokad en stund strax efter lunch, annars fri! De andra dagarna passar inte så bra.

Haha! Han är opaxad såvitt jag vet. Snygg vet jag inte direkt. Men han är sångare i ett rätt känt svenskt synthband, och dessutom rolig och trevlig. ;) :D Men som sagt, ingen direkt hundmänniska tyvärr. ;)

Jag är gärna med :)
Vi behöver träna lite på att gå med andra hundar, min lilla har "vaknat" upp efter löp +skendräktig så hon är bara allmänt skogstokig nu! ;)

Åå.. då kan inte jag men jag hoppas att det blir gbg-träff någon mer gång!

Jag och Xerox vill vara med! :love:
Får vi får vi? :banana:

Jag hittar ingenstans så någon får guida mig.
Jag kan i stort sett närsomhelst.

Jag och min boxertjej skulle gärna följa med om vi får? Vi är nyinflyttade i göteborg och känner inte till områdena så väl än dock..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 011
Senast: Liran
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 496
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar