Hundtäcke

_busster_

Trådstartare
Hej! igår köpte jag ett hundtäcke till min valp.
men tanken är att han ska ha det när han blir stor, va jätte osäker på stoleken. det är en rottweiler hane, han är väldigt grov i kroppen, köpte stolek 85cm. tror ni att det kan passa honom som vuxen?
och nu undrar kankse ni varför jag köper ett täcke till honom nu men det va stor rea:laugh: och har länge kollat på ett sådant. hoppas ni kan hjälpa mig.
//_busster_

Sv: Hundtäcke

Köpte ett regn täcke till kompisens Rottwiler hane, stl 80. Det passade bra.

okej tack så mycket, då ska nog detta passa också får jag hoppas:) va deras rottis grov i kroppen?
//_busster_

jag hade strl:60 till båda mina rottor (tikar dock)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Återvänder till buke efter ganska många års uppehåll då jag minns att det fanns många kloka människor här. Vår münsterländertik...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: Annique
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 621
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 322
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 876
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka