Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grannens hundvalpar fyller 8v i morgon Onsdag. 8st är det. Han har bestämt sig för att behålla 2. Han har sålt EN hittills som lämnar nästa helg. Jag tror han panikar lite just nu....
Grannens hundvalpar fyller 8v i morgon Onsdag. 8st är det. Han har bestämt sig för att behålla 2. Han har sålt EN hittills som lämnar nästa helg. Jag tror han panikar lite just nu....
Nästa gång min pappa undrar varför vi nödvändigtvis ville ha hunddusch i grovingången i nya huset ska jag visa honom den där bilden.Ni vet, när hunden upptäcker att korna släppts i hagen utanför och att de skiter lika ljuvliga blaffor som förra året?
Har aldrig haft en större önskan att hundhus med tillhörande hunddusch var färdigt!
Visa bifogad fil 14514
Själva spenderade vi eftermiddagen såhär:25+ grader och två tikar som fäller vinterpäls
Det blev nedkylning med vattenslang och sen fram med kardan. Nu kan Uxås förse hela skogens pippifåglar med byggmaterial.
Mamma Mu höll på och få lyckoslag när vattenslangen kom fram.
Skägget som är gjord av socker gick och gömde sig för att inte få en vattendroppe på sig.
Vad är planen med de två han ska spara? Är det till arbete för hans avelsidė verkar gå trögt.
Ja, jag hade bara 4 små hundvalpar och tyckte det var rätt skönt att de flyttade hemmifrån ( tror dock mamma-hund var gladast att bli av med de små liven) med sju stycken kvar så kanske man själv också panikat lite. Vad är det för ras?
American bulldog, dom börjar bli rätt stora nu...
Vi tog en lång ridtur på 1,5 mil i det väldigt fina vädret ikväll
Vid ett tillfälle hoppade det upp en hare ca 5 m framför näsan på oss och när jag hojtade till så tvärnitade Gripa och hann inte ens ta ett språng! Riktigt stolt över henne. Tror aldrig hon stött på hare innan och det är så kul att få kvitto på att all träning med att kasta leksaker och kalla in mitt i har gett resultat
Nästa gång min pappa undrar varför vi nödvändigtvis ville ha hunddusch i grovingången i nya huset ska jag visa honom den där bilden.
American bulldog, dom börjar bli rätt stora nu...