Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan vad tråkigt,hoppas det går över,dom är ju lite si o så just nu i denna äldern o första löpet borde vara på G.Effie har kommit in i en liten ond cirkel. Hon blev tyvärr rejält skrämd av en man i stallet. Tog sin lilla tid innan hon vågade sig fra och hälsa (nu dissar hon honom totalt men hon har koll på vad han gör)
Nu på jobbet när hon ligger och vilar och det kommer kunder reagerar hon med att morra och gå och kika på vad det är för några som kommer in. Kunderna bryr sig inte om henne för hon slutar morra så fort hon ser dom.
Får hålla lite koll så det inte blir värre känner jag
Han är glupsk i vanliga fall och funderar aldrig men nu spottade han ut och vägrade ta den igen. Så stoppade ner den och fick han att svälja Men blir alltid så nojig om det står tuggtablett och den inte tuggades Borde inte vara ett problem då alltsåVåra är glupska och hinner inte fundera på vad de får först kastar man ett par frolic och sen en tablett - ingen hinner fundera på om det var en tablett. Bäst att äta när det erbjuds
Ååååh så surt när man beställt ett paket och när det väl kommer så är det felleverans med fel färg på spårlinan och fel antal kampduttar mot vad som står på följesedeln !
Har mailat kundservice på företaget och hoppas att det löser sig snabbt och smidigt, jag vill ju ha min nya spårlina ASAP !
Låt mig gissa... den var inte rosa?
Du måste vara synsk !! Den var TURKOS !!!! #thehorror
ÅH HERREGUD??!!! Turkos?! Att du ens överlevde chocken!
ÅH HERREGUD??!!! Turkos?! Att du ens överlevde chocken!
Jag hade velat se minen på @Miao vid öppnandet av lådan
Fattar inte varför Bravecto och NexGard måste vara så himla stora får knappt i mina hundar det. Att den kräsna inte vill ha är väl en sak men när den matglade vägrar äta, gaaah. Fick i han tillslut men den blev inte tuggad..hoppas det funkar att svälja en tuggtablett hel..
Bravecto ses som godis här. Första gången vi gav det tyckte ena tiken att det var så mumsigt att hon försökte norpa åt sig den tomma plastkapseln och äta den med
Hon skulle behöva rustning!Alltså... den där Aysu (Dessutom har hon gjort illa ena frambenet)
JaHon skulle behöva rustning!
Men HUR lyckades hon med det där??
Men vad har hon gjort??Alltså... den där Aysu (Dessutom har hon gjort illa ena frambenet)
Men HUR lyckades hon med det där??
Ebrah var dum och smet ut ur hagen idag. Aysu for efter. Jag såg inte riktigt vad som hände, hagen är kuperad och mellan där jag stod och hon tog sig ut så var det en liten kulle. När jag sedan såg Aysu så såg hon ut sådär... Bara ytliga sår. Men jag önskar att det gick att veta vad som är tokigt med benet...Men vad har hon gjort??