Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle vara otroligt glad om det kostade så lite som 2800kr Då hade jag kunnat ha liiite mer överseende med missförstånd och tokigheter.Stå på dig @RedChili ! Jag har också hundrastare och är dessutom kontrollfreak när det gäller min hund men om hon gjort såhär hade jag gått bananas. Det är ingen billig tjänst direkt (jag betalar 2800 full månad) och det minsta man kan begära är att de följer direktiv...
Jag skulle vara otroligt glad om det kostade så lite som 2800kr Då hade jag kunnat ha liiite mer överseende med missförstånd och tokigheter.
(kan tillägga att vi fortfarande inte pratat. Hon ringde sent igår när jag var upptagen med annat och idag har ingen ringt den andra. Ska ringa henne imorgon någon gång tänker jag)
Jag skulle vara otroligt glad om det kostade så lite som 2800kr Då hade jag kunnat ha liiite mer överseende med missförstånd och tokigheter.
(kan tillägga att vi fortfarande inte pratat. Hon ringde sent igår när jag var upptagen med annat och idag har ingen ringt den andra. Ska ringa henne imorgon någon gång tänker jag)
Yep. Det är samma priser på det som för hunddagis, och så har jag ju två hundar och då blir det en liten extrakostnad för hund nummer två.Ursäkta va, betalar du mer än så för en rastare?
(Så sjukt glad i det här fallet över att jag inte bor i en storstad)
Yep. Det är samma priser på det som för hunddagis, och så har jag ju två hundar och då blir det en liten extrakostnad för hund nummer två.
Visst är det här på buke som det är en tjej(?) som skriver om sin västgötaspets som gått igenom en stor operation? Det är länge sedan jag såg tråden och jag funderar över hur det går för dem.
Yep. Det är samma priser på det som för hunddagis, och så har jag ju två hundar och då blir det en liten extrakostnad för hund nummer två.
Helt sjuka priser för en kort rastning Då är det ju ännu mer konstigt att hon inte kan hålla sig till de krav du har. Hade också tappat förtroende för en sådan människa.
Ja, hade jag haft något lämpligt alternativ så hade jag också gjort så... Funderar på att kolla med något dagis och fråga chefen om det möjligen går att ändra mitt schema så att jag börjar jobba 15-20 minuter senare. Skulle det gå, då hade det kunnat finnas några dagis som jag faktiskt hinner lämna på.Edit, tillägg: Och oavsett priserna hade jag sparkat henne på fläcken. Vafan sysslar hon med som försöker "förklara" sitt misstag med att hon har så fantastisk utbildning!? Vad det betyder för mig är att hon tänker fortsätta fatta egna beslut oavsett vad hon kommit överens med kunden om, för att hon dels tycker att kunder inte är värda att lyssna på och dels att hon kan allt hon behöver kunna... Skitfarligt ju!
Ush vad trist för dig att det strular såJa, hade jag haft något lämpligt alternativ så hade jag också gjort så... Funderar på att kolla med något dagis och fråga chefen om det möjligen går att ändra mitt schema så att jag börjar jobba 15-20 minuter senare. Skulle det gå, då hade det kunnat finnas några dagis som jag faktiskt hinner lämna på.
Ja... Tidigare har jag haft jobb där jag inte trivts, men där det fungerat utmärkt med hundarna (de har kunnat vara med). Nu har jag ett jobb där jag trivs jättebra, men då ska det vara skitjobbigt att ordna med hundarna istället... Är inte sådär jättepepp på att byta jobb heller (och det är ju inte det lättaste ens om jag vill). Funderar dock på om jag till hösten skulle kunna jobba deltid och plugga lite. Då blir det åtminstone färre dagar som det behöver lösa sig med hundrastning...Ush vad trist för dig att det strular så
Synd att du bor långt bort, annars hade jag gärna hjälpt till. Har inte bukenätverket några tips på rastare/dagis i trakterna?Ja... Tidigare har jag haft jobb där jag inte trivts, men där det fungerat utmärkt med hundarna (de har kunnat vara med). Nu har jag ett jobb där jag trivs jättebra, men då ska det vara skitjobbigt att ordna med hundarna istället... Är inte sådär jättepepp på att byta jobb heller (och det är ju inte det lättaste ens om jag vill). Funderar dock på om jag till hösten skulle kunna jobba deltid och plugga lite. Då blir det åtminstone färre dagar som det behöver lösa sig med hundrastning...
Jag bor på fel ställe för allt känns det somSynd att du bor långt bort, annars hade jag gärna hjälpt till. Har inte bukenätverket några tips på rastare/dagis i trakterna?
Jag bor på fel ställe för allt känns det som