Hundsäng från IKEA

Minerva

Trådstartare
Nån som har en sådan?
Det är dock till för katt eller liten hund..

det är denna jag menar;

54134_PE158167_S3.jpg

funderar på att skaffa en när valpis kommer hem :)
Nån som kan rekomendera? :p

Sv: Hundsäng från IKEA

Jag skulle inte rekomendera en sådan säng till en valp..

1. Den kommer inte vara speciellt hel och vacker så länge till

2. Valpen kanske vill känna "trygghet" framför utseende ? En låda med iaf 3 fasta "väggar" är att föredra ..

Så kanske du kan köpa den där sängen när valpis blivit stor ?

Nä det är sant.. Ja nä jag tänkte inte ha den enbart.. utan mer som ja..kanske ska vänta med att köpa den ^^
Eller köpa den o lägga undan den ngn stans där valpis inte får tag på den :p Kommer självklart att ha en riktig "låda" till valpis som säng, ja.. hehe :p

Våran hund har! Köpte den mest för att han skulle få en egen plats, gillar inte dom vanliga mjuka utan ligger hellre direkt på golvet. Det tog några dagar innan han började använda den men nu ligger han alltid där! (Tror till och med han sover hela natten där till skillnad mot att han tidigare flyttade runt)

det låter ju bra :D
Kommer nog att köpa en men typ som jag sa i förra inlägget att jag lägger undan den eller testar iaf :p

Jag har en sån till min Parson Russell. Han gillar den skarpt. Perfekt med benen när man som jag har kalla och dragiga golv. Har dessutom lagt en gosig filt ovanpå, så han kan bädda och riktigt gosa in sig :love:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 124
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
744
Senast: MML
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 662
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 445
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka