Hunddagis vs dagmatte

S

sassa808

Hej! Ny på det här forumet och jag kikade runt lite bland era inlägg, men hittade inget om det jag funderar på just nu. Och det är vilka fördelar resp nackdelar ni tycker det finns med hunddagis resp dagmatte. Eller har man inte råd/lust med något av dem utan föredrar att ha hunden hemma när man jobbar/studerar?

//sassa
 
Sv: Hunddagis vs dagmatte

Dagmatte blir en lugnare tillvaro för hundarna så för den skull så känns det bättre.

Men en dagmatte kan bli sjuk, bortrest m.m. Ett hunddagis har ju sina öppettider och eftersom att många är beroden av det så försöker de ju fixa fram folk så att verksamheten fungerar.
 
Sv: Hunddagis vs dagmatte

Ok.. jo det är ju sant.
Så då behöver det inte vara så att det bara är "besvärliga" hundar som det söks dagmatte åt? :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 777
Senast: Praefatio
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 202
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 187
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp