Hundbuketräff Göteborg

Killaloe

Trådstartare
Visst är det väl dags att vi på Bästkusten (härmed är även @niphredil inbjuden :D ;) ) träffas med våra hundar någon dag?

Tänker att det var ett tag sedan det var en träff, så det vore himla kul om vi kunde få ihop något.

Och jag tänker mig att slutet av maj alternativ början/mitten på juni kunde vara rimligt?

Beroende på när (och var) det är så kan jag kanske, det blir ju en herrans resande, och jag vet inte om jag vågar köra upp så då blir det tåg men ... Med min Skällman vet jag inte om man vågar åka tåg :o

Pratar vi sommar så ska vi iväg till Danmark eh, typ i mitten på sommaren, så då är inte jag tillgänglig. Men slutet på maj/början på juni lät annars ok!

Jag hänger gärna på!!!!
Kan ta med skägget och lilla S. Hon kan ju behöva lite miljöträning då :)

Klart du ska vara med om du känner att ni vill och får ut något av det @Nux :) Vore så kul att träffa din långnos :D

Men hm, det är ju ett tag kvar till Juli men i början där? Skulle det kanske kunna vara ett alternativ? Typ veckan efter midsommar? @Wingates @Voff

Klart du ska vara med om du känner att ni vill och får ut något av det @Nux :) Vore så kul att träffa din långnos :D

Men hm, det är ju ett tag kvar till Juli men i början där? Skulle det kanske kunna vara ett alternativ? Typ veckan efter midsommar? @Wingates @Voff
Vad jag vet nu så spelar det inte mig någon större roll.

Kommer åka bil ner isf och har lats för en hund till i bilen ifall någon vill åka med från tex Uddevalla, Stenungsund, Kungälv el från andra sidan älven längs 45:an

Klart du ska komma @Ceta du kan ju alltid låna Svansson när jag vill fota eller tröttnar på honom!

Och kul att ni också känner för att ses @Lona @Viva :up:

Men hörrni - veckan innan midsommar då? Hur har ni det då?

Jag är också på om jag är på den sidan när ni planerar! Dock tror jag att jag lämnar Trollhättan redan i början av juni, men kan hålla det öppet :p

Ja, nog får vi ut något av det :D förfaras bara av resan upp. I bil är han snäll och duktig, sover mest, men jag har aldrig kört så långt själv, så är lite osäker på det.

Och det är så roligt att du vill träffa honom! Hoppas han lever upp till dina förväntningar. :angel:

Yay :) pratar vi vardag eller helg?

Helg tänker jag mig - det är väl förhoppningsvis det som fungerar bäst för alla?

Men det verkar svårt det där med dagar.
Jag tänker att det är tråkigt om det dröjer för lång tid innan vi ses (då är det ju bättre att ha två träffar :D :up: ) Så vad tror ni om att vi kanske ska sikta på att ses i slutet av maj/början av juni ändå och så tar vi en träff senare i sommar om vi känner att vi vill?

För min del, sett till jobb, så skulle helgen v.21 (alltså någon av dagarna 28/5 eller 29/5) och helgen v.23 (11/6 och 12/6) vara bra alternativ. Något som skulle passa någon av er? :)

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 864
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar