Välkommen till den fria tolkningsvägen. Tolka hur ni vill som ni vill men det ändrar inte det faktum att ingen av er var där utan ni bara har mina ord att gå på. Sen att du kan tolka hur hundvana jag och min mamma är , jaa vad säger man, återigen bravo :smirk:
Det har aldrig fallit er in att det finns olika sätt att lära sig forma en hund, både rätt och fel ? Alla människor, uppfödare, med mera har sin syn på man ska forma en hund. Ni är flera stycken här inne som ansåg att det var fel att överreagera med Devin medan jag vet flera hundmänniskor som ansåg att det var rätt = summan av kardemumman är att vi alla lär oss olika. Ni anser säkert att jag är omogen och ansvarslös ägare som kommer få en anfallande och attackerade blandras om några år men jag är såpass ärlig med mitt handlade för att kunna få bra tips och råd hur man kan göra saken bättre. Vissa skrev att dom tolkar det att jag inte är hundvan pga mina trådar angående Devin, men fine tolka det som ni vill men trådarna är till för att få råd av utomstående och att lära mig mer om mitt hundägarskap eftersom det är en sjuhelsikes ansvar att ha hund!!