Rouise
Trådstartare
börjar känna små paniken komma krypandes....
Min tik på snart 3år äter mkt dåligt.
det visade sig att hon hade ont i halsen och vi fick göra att litet ingrepp så blev det bra. hon blev glad och pigg igen. men ätandet gick inte framåt..
vi har provat ALLT
och då menare jag allt.... iaf vad vi kan komma på
doggy
pedigri
andra foderleverantörer
små kulor
stora kulor
uppblött
torrt
burkmat
och just nu äter hon Frolic - vilket går hyfsat
jag har faktiskt ingen fanatsi längre om hon inte börjar äta bra nu med frolicen
vill ju inte hålla på och byta för mkt heller...
vi har flyttat hennes matskål till mitt rum så hon får ta den tid hon behöver och utan stress av dom andra hundarna.
hon är en amerikansk cocker spaniel modell mindre och väger ca 9 kg... och hon håller den vikten
9 kg är väll förlite för en amris men eftersom är mindre än "normalt" så kanske det väger upp?
känner mej faktiskt väldigt orolig...
vet inte om det bara är jag som tycker att hon ser för smal ut just med tanke på hennes dåliga ätanade
vet att det är svårt att se på en bild men säg gärna eran första tanke när ni ser hunden.
.
hälsn Rouise och Bella
Min tik på snart 3år äter mkt dåligt.
det visade sig att hon hade ont i halsen och vi fick göra att litet ingrepp så blev det bra. hon blev glad och pigg igen. men ätandet gick inte framåt..
vi har provat ALLT
och då menare jag allt.... iaf vad vi kan komma på
doggy
pedigri
andra foderleverantörer
små kulor
stora kulor
uppblött
torrt
burkmat
och just nu äter hon Frolic - vilket går hyfsat
jag har faktiskt ingen fanatsi längre om hon inte börjar äta bra nu med frolicen
vill ju inte hålla på och byta för mkt heller...
vi har flyttat hennes matskål till mitt rum så hon får ta den tid hon behöver och utan stress av dom andra hundarna.
hon är en amerikansk cocker spaniel modell mindre och väger ca 9 kg... och hon håller den vikten
9 kg är väll förlite för en amris men eftersom är mindre än "normalt" så kanske det väger upp?
känner mej faktiskt väldigt orolig...
vet inte om det bara är jag som tycker att hon ser för smal ut just med tanke på hennes dåliga ätanade
vet att det är svårt att se på en bild men säg gärna eran första tanke när ni ser hunden.
.
hälsn Rouise och Bella