Hund som äter ALLT

S

Showjumping

Ja, jag har en Golden Retriver tik som är 11 år gammal. Hon är egentligen världens snällaste hund, men när det kommer till mat kan hon vara helgalen :crazy: . Hon har alltid varit väääldigt matglad, och blir aggressiv i samband med mat. Men nu det senaste halvåret har hon varit extrem :crazy: . Hon har stulit mat från bordet (vilket hon aldrig har gjort innan), frukt från fruktskålen, öppnat lådor i köket och dragit ut sophinken över hela golvet, ätit sönder disktrasor, ätit kläder och idag åt hon två stycken videoband :eek:

Kan det vara något fel på henne?! Fel i magen eller så, eller är hon bara senil :crazy: Hon är sååå jobbig! Skall verkligen ha mat till varje pris...
 
Sv: Hund som äter ALLT

Hmm vet inte det är bara mamma som är ute med henne...Men ja det gör hon säkert
 
Sv: Hund som äter ALLT

Okej, tack så mycket :bow: Dumma hund som tror att videoband gör halsen bättre isåfall :p

Någon mer med ideer?
 
Sv: Hund som äter ALLT

Ang. matfixeringen så kanske hon behöver ha mat lite oftare? Kanske ge henne mat 3 ggr per dag istället för 2?
 
Sv: Hund som äter ALLT

galen hund! min hund äter typ 1 gång varannan dag ...
 
Sv: Hund som äter ALLT

OH MY! :eek:


fanny när det fnns så många andra filmer! :cry: :cry:
 
Sv: Hund som äter ALLT

Allvarligt? 1 gång VARANNAN dag? :eek:

men suck...! Hon menar ju inte att dom ger den mat varannan dag men den kanske bara vill äta så sällan :smirk:

Alltså har du allvarliga problem med att förstå?!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vill bara skriva av mig.. Har en dvärgpinscher hane snart 2,5år (värsting-åldern) och var förra veckan hos veterinär med honom då jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
12 332
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Är helt ställd och vet inte vad som är fel, är det någon som kan komma med idéer så vore jag tacksam! Först vill jag klargöra att...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
38 132
Senast: Belethien
·
M
Övr. Hund Hejsan. Det är så att min hund har börjat bete sig annorlunda. Han är i vanliga fall en lite ouppfostrad hund som hänger mycket i...
Svar
8
· Visningar
2 811
Senast: Charlottee
·
N
Övr. Hund Hjälp mig att lista ut detta problem med min hund (retriver). Så fort jag eller min sambo går ut ur huset och är borta 5 min stjäler...
Svar
7
· Visningar
1 548
Senast: Sweet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp