warg

Trådstartare
På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med av/påknapp under som jag köpt, både kronljus och blockljus. Det gav mig en idé. Jag har i flera år tänkt att jag ska köpa ett gäng adventsljusstakar, men har liksom inte kommit till skott. Nu insåg jag att jag istället kan köpa fejkljus till vanliga ljusstakar och sätta i fönstren. Då insåg jag att det till och med finns ljus med fjärrkontroll och timerfunktion. Så nu är frågan - om jag ska köpa en större mängd ljus (tänk 30-40), vad ska jag då köpa som är bra? Ett stort plus är förstås om jag inte behöver gå och tända och släcka dem ett och ett. Budget - tja, jag behöver ju rätt många, men är nog beredd att lägga en 1500, kanske lite mer för riktigt bra batteriljus. Jag tänker ju ändå ta julstämningen till en ny nivå om allt blir som planerat.
 
På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med av/påknapp under som jag köpt, både kronljus och blockljus. Det gav mig en idé. Jag har i flera år tänkt att jag ska köpa ett gäng adventsljusstakar, men har liksom inte kommit till skott. Nu insåg jag att jag istället kan köpa fejkljus till vanliga ljusstakar och sätta i fönstren. Då insåg jag att det till och med finns ljus med fjärrkontroll och timerfunktion. Så nu är frågan - om jag ska köpa en större mängd ljus (tänk 30-40), vad ska jag då köpa som är bra? Ett stort plus är förstås om jag inte behöver gå och tända och släcka dem ett och ett. Budget - tja, jag behöver ju rätt många, men är nog beredd att lägga en 1500, kanske lite mer för riktigt bra batteriljus. Jag tänker ju ändå ta julstämningen till en ny nivå om allt blir som planerat.

Jag har flera batteriljus från Star Trading som jag är väldigt nöjd med så kika gärna på deras utbud.
 
På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med av/påknapp under som jag köpt, både kronljus och blockljus. Det gav mig en idé. Jag har i flera år tänkt att jag ska köpa ett gäng adventsljusstakar, men har liksom inte kommit till skott. Nu insåg jag att jag istället kan köpa fejkljus till vanliga ljusstakar och sätta i fönstren. Då insåg jag att det till och med finns ljus med fjärrkontroll och timerfunktion. Så nu är frågan - om jag ska köpa en större mängd ljus (tänk 30-40), vad ska jag då köpa som är bra? Ett stort plus är förstås om jag inte behöver gå och tända och släcka dem ett och ett. Budget - tja, jag behöver ju rätt många, men är nog beredd att lägga en 1500, kanske lite mer för riktigt bra batteriljus. Jag tänker ju ändå ta julstämningen till en ny nivå om allt blir som planerat.
Jag har också Star Trading, väldigt bra även när man har två huliganbarn 😁 Men jag tror inte du får 30-40 ljus för 1500:- tyvärr, känns som det går på det dubbla om du inte hittar någon storpack med bra pris...
 
Perfekt tråd, pga mitt obefintliga minne vågar jag inte tända ljus men jag har tänkt att jag ska skaffa led-ljus för att få myskänsla ändå tex vid frukostar på mörka morgnar.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 105
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 259
Senast: cassiopeja
·
Hemmet I mars ska jag flytta från ma hoodz i förorten in till en lite större etta mitt i smeten inne i stan. Eller i alla fall närmare smeten...
2
Svar
31
· Visningar
13 909
Senast: Stereo
·
Äldre O allvetande Buke, jag behöver hjälp! Imorgon ska jag hämta en ny valp, döpt till Ale (hela kullen har öl-namn). Jag tänkte överraska...
Svar
12
· Visningar
2 047
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp