hund-Buke träff i Sthlm

Sv: hund-Buke träff i Sthlm

Men det går ju bussar direkt ut dit från farsta ngra gånger om dagen.
men skarpnäck låter ju annars helt okej.
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

jaha oki...ja vi kan ju se ur dom andra som ska med-hur dom vill "ha det" :)

men vilken "dag" ska vi ta...nån vardag eller nån helgdag??
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

Jag vet inte rkt, mellan 21-27 är jag i högdalen hos min pappa så..
Jag kan typ ngn gång därimellan
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

ii-ssa skrev:
Man kan ju alltid åka ut till ågesta och promenera dära, det finns mkt vägar att gå på, rider ju på ridskola därute så några vägar kan jag ;)
det är ju jätte nära mig va kul !!!! där kan vi ju ha roligt ihop ;) sen ligger ju bruksklubben nära :) där jag tränar agility !!:)
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

Nikkis skrev:
jag bor på södermalm..Men det är långt och ganska så svårt att ta sig dit (jag red ju på farsta ridskola förr ju,men mamma körde alltid mig då det var dåligt med komunal trafik där)

Men vi skulle kanske kunna åka till skarpnäck?! där finns det ju en greyhound bana som man kan vara på! den e ju i stort sett "övergiven" ju:idea:
där har jag varit och tävlart DM i agility jag åkte bil dit. kmr nog bli svårt att ta sig dit :confused:
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

Ett hett tips är Hellasgården, ca tio minuters bussfärd från Slussen. Enorma fina grönområden. Annars finns ju alltid gärdet, där man ALLTID får ha hundar lösa, och då är det nära till Djurgården om man vill pick-nicka....:)
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

Jag är intresserad av att komma! brukar bara gå på bull and terrier träffar/promenader annars så.
Men jag är inte pigg på att släppa ihop massa okända hundar lösa tillsammans men en schysst promenad eller så är juh alltid trevligt!

/Kattis & Korax
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

kl*

Svarar alla

Ja men f*n vad kul attt fler är intresserade!! ju fler desto bättre! :banana:

ja men "djurgården" verkade ju som en bra ide ju!!!:idea:

men vi kan ju givetvis komma överäns om ngt som passar alla om man inte vill släppa hundarna lösa helt å hållet;)

Hästsko: ohh va kul att du tävlat där! :)
näe grey houndbanan e lätt att ta sig till,åker T bana te skarpnäck å går ca 5-10 min därifrån..väldigt enkelt..sen åker de ju buss fr huddinge dit (lättare för dig dessutom)

men ska vi "rösta" om vart vi ska åka då??

lägg er röst dit ni vill åka:;)

Grey Hound banan
Hellasgården/(djurgården?)
Tantolunden
Ågesta

(lägg gärna till annat om ni har andra tips)
 
Senast ändrad:
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

Nikkis skrev:
kl*
men ska vi "rösta" om vart vi ska åka då??

lägg er röst dit ni vill åka:;)

Grey Hound banan
Hellasgården/(djurgården?)
Tantolunden
Ågesta

(lägg gärna till annat om ni har andra tips)
Jag röstar på ågesta ;)
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

*kl*

Hittade den här gamla tråden och tänkte föra liv i den. Skulle tycka det var jätteroligt med Bukehundträff!
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 204
Senast: Acto
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 410
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 185
Senast: Twihard
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 662
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp