hund-Buke träff i Sthlm

Nikkis

Trådstartare
Ja,såg att det var några som vill ha buke träff i andra orter,tänkte då se ifall ngn vill ha en buketräff i sthlm?!:)

Tanken skulle väl vara den att man träffades på en bestämd plats i sthlm,där man kan ha hundar..sedan skulle man väl ha ngn sorts av picknick & bara lära kanna varann & ha allmänt kul:banana:

så..är det ngn som är intresserad eller??:smirk:
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

Jag är jätte gärna med :)
beror på var , när , o hur man tar sig dit :)

puss&kram:)
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

ja vad jätte kul!!!:bump:
vart bor du då? du kanske har ngt förslag på vart vi kan träffas?;)


EDIT: nån mer som vill??
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

JAA:bump:
ja alltså om vi kan så möts vi upp där alla hittar å sedan åka tillsammans till vårt "mål":idea:
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

Jag kanske kan följa med om det inte är mellan 29/7 - 9/8 för då är jag inte hemma utan är i tösse då..
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

ja vad kul!!
ja datum är ju ännu inte satt,men inte ska vi vänta så länge som till den 29/7 ju:)
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

hehe ja!
vad har du för hund då?

har du kanske ngt förslag på vart vi kan träffas då?:)
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

jag har en lhasa apso tik som heter Alice och hon blir sju år i september.
Har ingen bild på datan tyvärr.

Hmm..
Man skulle egentligen kunna åka till ngn hundvänlig strand men jag vet ingen..
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

det låter ju kul...:p

ja nu får man ju inte ha med hundar till stranden tyvärr...annars hade det ju varit jättekul..

Men hur många i sthlms trakten känner till Tanto lunden då?eller Rolanhovsparken kanske??

hmm..vad finns det mer...??kommer inte på ngt mer just nu...man skulle ju kunna åka en bit utanför stan kanske..?:)

tittade i min allmenacka (hur fasen stavas det då? haha) nu om vilket datum som skulle kunna vara aktuell..jag kan ju i stort sett när som helstmen det vore ju bra om man hade ett "fast" datum...

men vad föredrar ni då, ha träffen på en vardag eller helgdag??
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

Man kan ju alltid åka ut till ågesta och promenera dära, det finns mkt vägar att gå på, rider ju på ridskola därute så några vägar kan jag ;)
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

oki...vilket håll är ågesta på då?:o :angel:
är det typ mot farsta el???
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

jag åker bort på söndag och kommer hem igen på torsdag för att sedan åka till Västerås på utställning på lördag. Efter det har jag inget inplanerat så efter 23:e kan jag!
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

oki..alltså lite länge än en vecka kan du då...

ja det gäller ju att se till att alla kan,men för mig spelar det inte ngn större roll när det blir,men bara de blir:)
 
Sv: hund-Buke träff i Sthlm

jag bor på södermalm..Men det är långt och ganska så svårt att ta sig dit (jag red ju på farsta ridskola förr ju,men mamma körde alltid mig då det var dåligt med komunal trafik där)

Men vi skulle kanske kunna åka till skarpnäck?! där finns det ju en greyhound bana som man kan vara på! den e ju i stort sett "övergiven" ju:idea:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 204
Senast: Acto
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 410
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 185
Senast: Twihard
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 662
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp