Hull på valp

ImagineChange

Trådstartare
Hej! Har läst en hel del här och dristar mig nu till att ställa en fråga. Vi har en fantastiskt go jämthundsvalp på 11 veckor Jag funderar på hans hull och vad som är lagom vid den här åldern. När vi hämtade honom vid 8 veckor så hade han en ganska rejäl mage. Magen är lite mindre nu men man kan ju inte kalla honom slank! Har läst en del om hur viktigt det är, speciellt för större raser (?) att de inte bär på för mycket vikt. Har försökt lägga in några bilder på honom, vet inte om det funkar riktigt...

Känner mig riktigt inkompetent nu, lyckas verkligen inte lägga in några bilder. Är det någon som kan berätta hur man gör?

Känner mig riktigt inkompetent nu, lyckas verkligen inte lägga in några bilder. Är det någon som kan berätta hur man gör?
adressen du lägger in är
http://xn--imgvrocky frn sidan 11 v-wzc.jpg/IMG - är det verkligen rätt?

Bilden bör finnas på internet. Lägg den på imgur, forumbilder eller något annat lämpligt ställe. Kopiera sedan adressen dit (och kom ihåg att bilden måste vara offentligt på den plats där den är)

adressen du lägger in är
http://xn--imgvrocky frn sidan 11 v-wzc.jpg/IMG - är det verkligen rätt?

Bilden bör finnas på internet. Lägg den på imgur, forumbilder eller något annat lämpligt ställe. Kopiera sedan adressen dit (och kom ihåg att bilden måste vara offentligt på den plats där den är)
Hej! Har läst en hel del här och dristar mig nu till att ställa en fråga. Vi har en fantastiskt go jämthundsvalp på 11 veckor Jag funderar på hans hull och vad som är lagom vid den här åldern. När vi hämtade honom vid 8 veckor så hade han en ganska rejäl mage. Magen är lite mindre nu men man kan ju inte kalla honom slank! Har läst en del om hur viktigt det är, speciellt för större raser (?) att de inte bär på för mycket vikt. Har försökt lägga in några bilder på honom, vet inte om det funkar riktigt...

I mina ögon ser den där absolut inte för rund ut, även om jag inte är rasexpert. Jag går på hur mkt jag känner revbenen på mina- och tycker att en elvaveckors kan ha lite babyhull fortfarande då de i mina raser tenderar att kunna bli lite väl tunna när de drar iväg i "tonåren".

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
823
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 576
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 009
Senast: Mabuse
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 967
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V