Menar du ansiktsbehandlingen jag fick på salong? Det minns jag inte, men blev inte röd efteråt då.
De produkter jag använt hemma nu på morgonen är ”vanliga”, för känslig hy.
Lumene rengöringen innehåller: Aqua (Water), Decyl Oleate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, C13-15 Alkane, Sorbitan Stearate, Propanediol, Vaccinium Myrtillus (Bilberry) Fruit Juice, Betaine, Phenoxyethanol, Arachidyl Alcohol, Xanthan Gum, Behenyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Arachidyl Glucoside, Sodium Gluconate, Peg-8, Lactic Acid, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid.
Sköljde bort den med vatten innan jag hade på krämen. Så borde inte finnas så mycket rester på hyn.
Och murad-krämen (det står att den verkar lugnande på känslig hy) innehåller: Water (Aqua), Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea) fcutter, Propanediol, Gaprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Avena Sativa (0at) Kernel Extract, Betaine, 0phiopogon Japonicus Roat Extract, Niacinamide, Hydrogenated Lecithin, Ethylhexylglycerin, Maltodextrin, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Lauryl Laurate, Cetyl Myristate, Sodium Polyacrylate Starch, Carbomer, Hectorite, Caprylhydroxamic Acid, Tetrasodium Glutamate 0iacetate, Sodium Hydroxide, Chlorphenesin.
Förra gången jag använde dem (då blev jag inte röd) använde jag även Lumene toner som innehåller: Aqua (Water), Glycerin, Sodium Pca, Vaccinium Myrtillus (Bilberry) Fruit Juice, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Propanediol, Allantoin, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Sorbic Acid, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Sodium Hyaluronate