Min hund står i beredskap för minsta lilla bit som karvas bort, men jag ger henne bara småbitar och gärna delar av strålen. Jag vill undvika spy- och diarreattacker som det ger vissa hundar. Har aldrig låtit henne äta så mkt att jag testat att se om det drabbar henne, känns onödigt :o

Alla hundar vi har haft har älskat flisorna efter verkning. Har man tur så har hovslagaren lyckats få av hela utväxten i ett stycke och det blir en lång kringla som hunden kan gnaga på. Bra för tänderna då det är segt men inte hårt. Att dom kräker upp det beror ofta på att magen inte klarar att smälta det ordentligt.

Liknande trådar

Övr. Hund Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Svar
16
· Visningar
1 026
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 560
Senast: monster1
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 038
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
22
· Visningar
1 681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp! Min katt dödar grannens höns
  • Guldfasanerna
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka