Min hund står i beredskap för minsta lilla bit som karvas bort, men jag ger henne bara småbitar och gärna delar av strålen. Jag vill undvika spy- och diarreattacker som det ger vissa hundar. Har aldrig låtit henne äta så mkt att jag testat att se om det drabbar henne, känns onödigt :o

Alla hundar vi har haft har älskat flisorna efter verkning. Har man tur så har hovslagaren lyckats få av hela utväxten i ett stycke och det blir en lång kringla som hunden kan gnaga på. Bra för tänderna då det är segt men inte hårt. Att dom kräker upp det beror ofta på att magen inte klarar att smälta det ordentligt.

Liknande trådar

Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 466
Senast: monster1
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
698
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 783
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka