Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

Inget på gång i dag heller!
Lugn natt inga känningar alls, förutom att jag hade svårt att komma till ro och fick kissa massa gånger (men det sistnämnda är jag van vid nu hehe).
Men många timmars sömn blev det nog inte...

Är faktiskt pigg idag ändå! Funderar på att dra ut till stallet faktiskt! Har folk jag kan ringa för hjälp i stallet, men kanske sparar på dom istället :D. Sambon finns 10 min bilresa bort så känns tryggt i stallet... Får se!

Men i natt kände jag faktiskt: kom ut nuuuuuu! :p

Mockat och skurat sadelkammaren... ingenting! :mad:

Nu ska jag fika, det kanske hjälper??!! :idea:

Bulle och cola fick iaf bebis att vakna i magen, men inte mkt mer än så! :D
Ska röja lite här hemma efter Hem till gården, ngt måste ju hjälpa hehe.

men samtidigt ska jag ju inte klaga, mår ju faktiskt himla bra :banana:

Haha du är för härlig det måste jag säga. Inte konstigt din bebis inte kommer ut, ni trivs ju rätt så bra båda två med att ha det såhär :D

Haha ja, kanske ska klaga lite mer så bebis inte trivs där inne? :D Räcker det inte att pappan klagar, han vill inte jobba mer nu utan få sina 10 pappadagar :p

Det är fusk att du kan hålla på så mycket. :p
Jag vill oxå kunna röra mig :(
Igår var det mycket kraftiga sammandragningar och ännu mer slem kom det.
Trodde faktiskt att det var dags.
Men efter att haft sd i 6 timmar så gav det sig igen.
Är så trött på dessa falsklarm :mad:

Ja men du ligger ju iaf före mig vad gäller tecken och kroppsliga förberedelser, tror inte du kommer behöva gå över tiden faktiskt :banana: Heja lilla-xandoor!! :banana:

Fortfarande ingenting... dags att sova då kanske det händer ngt? :p

Idag har bebis varit jättelugn hela dagen, mot i går då den var helvild... tecken? *letar tecken överallt* :D

Idag har det varit rätt så lugnt här med.
Nu har dock mina ben och fötter svullnat upp så de är som stockar.
Spränger och gör jätteont i dem.

Det var ena sega bebisar som var kvar här :D Känns som om vi snart får mer sällskap i vintertråden :p

Hejar lite extra på era latmaskbebisar :bump: :banana:

I går kväll fick jag svullna händer! Helskumt, har annars inte svullnat/samlat vatten alls... tecken?? :p
De är lite svullna nu med och ömma när jag knyter handen...

Men annars... ingenting.. :crazy: AIk spelar mkt vktig match på onsdag, och även en på söndag.. så bebis får välja: komma idag eller innan söndag :D

Kebabrulle till frukost och en påse lakritsnappar - hjälpte inte!

Hem till gården och en bulle - hjälpte inte!

Nu ska jag hänga tvätt och dammsuga lite - resultat meddelas senare :D

Har ingen nutella..... har kladdkaka i frysen men den tänkte jag ju spara till ev tidiga gäster sen när bebis kommit :D
Skulle inte förvåna mig om den är slut när det är dags att ta fram den (är väl dags för lussebullar när den här bebisen bestämt sig för att komma ut).

Hängt tvätt och sorterat garderoben, och nu när jag vilar så är bebis vild där inne och trycker ner mot fittbenet :D jaaaa varsågod bebis, bara det betyder att du vill komma ut snart hehe. Magen är stenhård, men det är den mest hela tiden nu för tiden.

Ska strax byta lakan i sängen och dammsuga, så får vi se!

Märks att alla fått sina bebisar redan, ekar toooomt här!
*hohooo*

Tur att vindvissla finns så att jag inte ser allt för desperat ut med mina egna inlägg haha. Xandoor har godtagbara ursäkter att inte dyka upp så ofta pga krämpor (hoppas såå att du får föda din lilla bebba snart!!)

Ligger i soffan och kolla på Ugly Betty och fotboll samtidigt på datorn. Bebis bökar runt lite, varit helt lagon aktiv idag! :love:
Tyckte liiiite synd om mig själv på ica idag så köpte en liten söt nappflaska till bebis. Vet inte om bebis kommer behöva ngn, i början iaf, men den var söööt! :D

Jag håller koll på er iaf, men är för lat för att skriva så mycket.. blir jobbigt med en hand :D

Alltså menade att ni andra fått era bebisar, och då självklart är upptagna med dessa :idea::love: Det kommer säkerligen jag med vara sen så det är helt förståeligt!

Hoppas allas bebisar mår bra, vill gärna ha lite uppdateringar av alla (så man själv blir ännnnu mer sugen!) :banana:

Hehe glad att jag kan vara till någon nytta. Du får väl hoppa in i vintertråden vetja, november räknas väl till vinter eller? Ni har ju snott en eller två mammor från oss redan ;)

Uppdatering från mig idag.
Fortfarande är mina ben som stockar.
Men ingen bebbe i sikte. Dagarna går så enormt sakta när man inte klarar att göra nåt.

Vill snusa bebis nu..........

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka