Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

Hoppas det hjälper!

fick precis ett sms av syrran att vi borde hoppa studsmatta och ta hjälp av gravitationen :D

Hoppas du slipper gå till BM igen ;)

Ja visst är Isabel fint :love:.
Det var mitt förstahandsval av namn, men det fick bli Molly.
Men hon ser nog mer ut som en Molly :p

Molly är superfint, om inte en av mina närmaste vänner hette det hade det vart på min lista =)

jag tycker vi kan ha en höstmamma-buketräff, mest för min skull (:p) i o m att vi inte har någon mammagrupp :p
stockholm då! jag kan stå för plats o fika om man inte är hund- o katt-rädd eller allergisk, båda djuren går att ha ute eller stänga in. dock bor jag i tumba så det är ju en bit ut men det finns plats, bor i radhus o jag kan leja bort min häst en dag.
om någon är intresserad vill säga!

Jaaa vi pratade ju lite om en höstmammeträff när alla bebisar kommit!
Om ni orkar vänta på oss som kommer här i slutet! :D

Kan ju ha fler träffar med, men en hos dig tycker jag låter bra! :laugh:

edit: är bara jag kvar av stockholmarna sen... så är ju mig ni får vänta på såg jag ;-)

Senast ändrad:

Har comfort, rosen, larkin och kpist fött under natten nu då?? Det var ju beställt så! :D:banana:

ja jag tror det hjälpte för hade ont i magen i natt och i morse märkte jag att min slempropp gått :p och nu skall jag gå på stan med mamma för att få fart på det hela :banana:

ja det tycker min mamma med att den skall göra, hoppas att den inte drar ut för långt på tiden nu :p undra hur det går för dom andra två som väntar med, kanske är på gång med en bebis :D

Ingen bebis här inte :( Bara sovit som en kratta inatt

Hejja rosenknoppen, hoppas det sätter fart idag!

Härligt!!

här har det inte hänt någonting, bortsett från att jag hade den roligaste utskällningen av minsambo hittils inatt :o
(jo och så hade jag en ajajajaj förvärk!)

Ni vet när man är lite sådär halvtäppt och näsan kan typ vissla?
Jag vaknade av att den låg nån brevid mig i sängen och blåste i en sån där kalastuta av papper som åker ut när man blåser och sen in igen ... det lät EXAKT så, och att mitt nyvakna humör inte är väldens bästa, så jag puttade runt honom så slutade det.
När jag PRECIS hade somnat hade jag plötsligt en katt bredvid som låg och skrek.. nu lät den så!!
Då blev jag skitirriterad och fick han faktiskt gå upp och ta nässpray :rofl:

ååå vad jobbigt att ha det så precis när man skall somna till. Fick spader på min hund i natt för hon låg och snarkade brevid mig i sängen så fick skicka ut henne från rummet :D

Det är ju tillräckligt svårt att sova när man är höggravid och blir man störd av annat som tex snorig sambo eller snarkande hund blir man galen haha :rofl:

Fasen att man ska bo så långt bort alltså!:mad:
Jag vill också vara med på bukemamma-träff!

Vad sega alla höstbebisar är alltså!
Nu får de bannemej ta och komma ut nångång!
Snart blir det ju vinterbebisar av dem :crazy: ;)

ja snart blir det ju det, men tror min kanske är på g för hade himla ont i magen i går kväll och nu på morgonen gick äntligen min slempropp och känner att det trycker hela tiden ner och får mycket sammandragningar.

Känner mig som en gungande anka när jag går nu för det känns så obehagligt av trycket :rofl: och folk bara kollar på min gå still haha :rofl:

ja mig lär du ju slå iallafall!
Här känns ingenting idag och inte trycker nåt på neråt heller, har det aldrig gjort än :(

Imorgon ska jag på begravning.. hur mycket ska vi sätta på att det startar i kyrkan?!

Undrar om katter kan känna våra hormoner.. vår ena katt som är rätt så reserverad har varit helt galen i mig nu ett par dagar..JÄMT skla hon ligga mitt på mig, kastar jag bort henne kommer hon tillbaka osv. (igår slickade hon mig på magen :eek:)

Hoppas bebis tittar ut snart då :).
Det är inte kul att gå över tiden.
Mina 9 dagar var lååånga, så hoppas du slipper det ;)

Jo men jag tror att djuren känner av att det är något på gång min hund beter sig lite konstigt med och det har hon gjort i några veckor nu, Hon ligger helt inte nära min mage utan nere vid fötterna och är jätte försiktig med att inte hoppa och sånt så jag tror dom vet mer av vad vi anar :laugh:

Tjejkompisens katt låg aldrig på hennes mage men när hon var med barn låg den jämt där och ville inte gå av henne

Hmmm vår katt kom hem idag efter att vart borta 2 veckor (utekatt som ibland försvinner så där...). Upp till mig i soffan och trampar omkring, just på magen. Sjyst! Inga moderskänslor där inte... :p Tur att hon är så tanig!

Hästen tycker jag är mer försiktig runt mig, men vet inte om hon känner av att jag är gravid eller om hon bara mognat helt plötsligt :D

Idag har jag varit öm i fittbenet igen (;)), och lite vid svanskotan. Fortfarande inga större grejer, men känns verkligen att bebis huvud ligger mkt längre ner nu än tidigare :love:. BM sa att h*n hade ryggen på min vänstra sida, och det känner jag tydligt eftersom alla sparkar nu är på höger sida :D.
Men får även lite buffar långt ner på magen, är det boxningar med nävarna jag får då? :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka