Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

Sen kan ju vattnet ga flera dagar innan forlossningen startar ocksa, sa det ar inte alls nagon garanti det heller :P

ja jag kan förstå dig att det är jobbigt med allt strul på fk, har problem med dom med så jag har inte kunnat ta ut någon mamma peng ännu för alla papper är inte klara ännu efter flera månader, men jag försöker bara bita ihop och ta dagen som den kommer för jag skulle nog gå sönder av att behöva tänka på allt just nu.

Haft lite små ont i magen i i går kväll/natten kändes som mens värk och plus att jag har väldigt mycket sammandragningar hela tiden nu, behöver inte ens göra något för det skall komma en, sen ett litet tryck nere vid musen och gärna öm när jag skall torka mig efter toa besök och stickande känsla vid blygbenet typ, undra om det är på G nu kanske?

Men är lite fundersam för jag har inte märkt av att någon slempropp har gått eller något vatten men det kanske kommer.

Härligt!! då är det nog inte långt kvar :banana:

Varken slemmisen eller vattnet behöver ju gå innan det är dags, så gå inte bara på det :laugh:

Ja mamma säger det till mig hela tiden att det inte behöver gå innan, mammas vatten gick aldrig för henne utan dom fick sticka hål på henne inner på sjukhuset.

fått ganska mycket flytningar nu med, inte så det rinner i vatten form utan bara väldigt mycket mer och känns som jag jämt skulle behöva gå och torka bort det, du hade med fått det så va?? skall till bm i mon igen och göra en kontroll så hoppas det ser bra ut :laugh:

ja jag hade vita flytningar, såg faktiskt ut som sperma när jag tänker efter (dock inte så kladdigt:o)

Får nog fråga sambon vad han gjorde medan jag sov:confused:

men de är borta nu, givetvis..
ska hon kolla om du har mjuknat och så då? jag tror inte de gör det här, BM har aldrig sagt nåt.
frågade syrran nyss om hon hade fått hinnsvepning men hon visste inte ens vad det var, och började asgarva när jag berättade.:D
Sen konstaterade vi att vi ska äta kroppkakor imorgon när vi ska åka och handla, för det är godare än färdknäpp :rofl:

vi ska med till BM imorgon (kryss i taket - sambon ska komma med, för tredje gången bara) får se vad hon säger. Kanske om jag säger at slemmisen har släppt, åtminstone lite så kanske hon kollar..

Förresten, undrar om jag fick rätt på en iallafall, jag gissade på att kpist skulle få idag och hon har väl inte varit inne?

jag vet inte vad hon skall göra mer än det vanliga dom gör på kontroll, sist jag var där i torsdags hade jag lite blod i urinen men det kunde man ha när det håller på att mjukna och så, skall prata lite med henne i mon så man får alla sina funderingar svarade på hehe :laugh:

Ja just det ja det var i dag hon skulle ja ju, där ser man för nu blev jag senil igen :rofl: undra om det är hennes tur i dag kanske?

Jag är himla nyfiken på när vi skall ha igentligen, våra ungar vill stanna kvar i våra varma magar :p

Åååh ingen Kpist på länge säger ni?! Kanske kanske hon är på gång då? :banana: Smiter ju före... men bara vi får se en bebis snart så gör det väl ingenting? ;)

Jag tror Rosen och comfort kommer åka in samtidigt, har fått den känslan! :D

vad fränt det hade varit! och smålänningar med, ja vi är väl så snåla att vi delar dagen :p

Då kör vi på imorgon då va rosen? sambon gissade på imorgon, bara det blir på eftermiddagen för jag måste handla mat innan:o

Då beställer vi två st onsdags (kvälls) barn av er då! :D Men jag har insläpp av hästar kl 21, så ta det gärna innan det så hinner jag rapportera från rosen, ok?? :rofl:

Undra hur man reagerar när man fattar att NU är det dags, NU ska vi åka in till bb och föda!? :eek: Det är ju liksom ngt man verkligen aldrig varit med om innan!
Jag är en mkt lugn person, men tänk om man får panik :p

ja i morgon låter jätte bra för min del med =) ja medan du handlar mat så hinner jag gå ut med hunden och åka snabbt och lämna henne hos hund vakten sen så föder vi ut våra barn :rofl:

Nej då det gör inget om hon hinner före :laugh: Nä jag har inte set henne inne på hela dagen här i dag så det kanske är bebisdags för henne :banana:

ammen vafan, varför lyder din iúnge mig inte ?! :D

Nåja, du får väl gå med i gruppen imorgon em då, om du ber snällt ;)

Nä, nu ska jag åka och hämta pizza, hoppas vattnet går på ICA!

Nä jag tycker med att vi planerar in dig till vårat gruppfödande i morgon :D

Känns faktiskt jobbigare nu att vänta och gå över tiden än vad dom andra 40 veckorna har gjort :eek:

det tycker inte jag än, men samtidigt har man ju inte haft så lång tid på sig att bli uttråkad :D

Tre envisa höstbebisar!! Måste vara tjejer :D

Äh jag kan väl lika gärna glida före er då om ni ska hålla på så här ;).
Eller nääää, jag är inte riktigt redo ännu känner jag, ge mig mina två veckor, sen så! :p

Hur går det för er alla? Hänt något inatt?
Har ju bf idag, men det har nog bebis missat..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka