Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

Hm det är ju ett tag sen! Hoppas det är klappat och klart för henne nu då :D Har hon någon som rapporterar förresten?

haha, sant iofs :D

får väl ta med nåt att sitta på bara, träläktare = ont i rövfogen...

(nåt vattentätt med förmodligen ;))

Självklart heter det rövbenet! Rövben och fittben får man lätt ont i på träläktare! :D

Ska bara se två av 4 innebandymatcher i morgon har jag bestämt, sen ska jag fika med mina föräldrar i stället och gå och titta på radhus åt dom (de vill flytta närmare oss :love:)

Bebis har nu bestämt sig för att vara lugn och fin hela dagarna, sen runt 22 tiden börja leva rövare. Bådar gott för framtiden :p

Jaa Larkin kanske har bebis på g eftersom hon varit borta så länge??!! (för inte kan man väl bara vara borta en hel dag från buke så där??) :banana:

Nä om man gått över tiden och sen inte är inne på en hel dag så betyder det typ garanterat att man föder bebis! Heja Larkin i alla fall! Och er andra också!

haha ja kanske det! fast BM visade att det fanns fog precis där jag har ont, så jag bara antog :p

Usch inatt kan jag inte ligga ner, får uppstötningar.. nice. första (o sista?) natten med det. Inget mer vatten vad jag märkt, en kompis undrade om jag inte bara råkat kissa på mig lite innan:D

ohh nej, ingen bebis här inte.. inte ens en liten känning att den är på g :eek:
Har bara varit jätte trött, har knappt sovit nått alls sista nätterna. Men inatt fick jag faktiskt sova 7 timmar i sträck, känner mig som en ny människa :D

Hoppas det iaf dyker upp en höstbebis snart, för nu börjar dom bli sega.
Jag satsar på att föda imorgon, tycker 091011 är ett ganska häftigt datum!

haha nää, jag ska skärpa mig, jag lovar ;)
Igår satt jag och retade bebis, satt och petade den på rumpan och då blev den jätte sur och börja kicka :D Så går det när man väljer att stanna inne på övertid!

Nä och ingen bebis för mig heller i natt :( fast vaknat några gånger av att jag har haft ont i magen och i rygg slutet, och i morse gick nog hela min slem propp för gud vad jag fick torka mig efter jag kissat för det var så slemmigt och lite brunt/blod blandat och det kommer nu hela tiden typ.

blev inget här heller. inget ont i magen,inget ont i ryggen inget alls... :(

Nu börjar jag fundera på om hela min slemmis verkligen gått... klumparna har nog bara vart som en tesked sammanlagt gissar jag.. kanske att det var resten som gick igår i kyrkan?

Ni är ju hopplösa! :(
BF idag då... Känner absolut ingenting. Kom ut nu, jäkla unge.

Ja nu börjar vi ju bli lite otåliga här! NGN bebis måste ju kunna kika fram idag??
Kom igen nu, 4 tävlande, vem vinner?? :D

Annars får ni faktiskt akta er, jag kör förbi er snart! :D

Jag har iaf börjat packa bb-väskan nu. Och nu ska jag på kalas, så ungen lär stanna ett par timmar till iaf. ;)

Min är packad och klar, måste bara köpa lite godis, kakor och dricka att packa ner :D

än så länge ligger ungen kvar inne. Men grabbarna förlorade matchen så det beror kanske på det... typ 20 pers frågade hur fasen jag vågade gå ut ens, vattnet kan ju gå... jaha, ska man sitta inne och häcka så länge då liksom?!

Men hörreni, höstmammor!
Nu får ni se till att klämma ut ett par små bejbs tycker jag! :p
Kom igen, vi väntar :bump:
Kollar in här flera gånger om dagen ju, så nu får ni se till att det blir lite action :banana:

Men hörreni, höstmammor!
Nu får ni se till att klämma ut ett par små bejbs tycker jag! :p
Kom igen, vi väntar :bump:
Kollar in här flera gånger om dagen ju, så nu får ni se till att det blir lite action :banana:

Helt rätt, de här bebisarna verkar behöva en hel del pepp och uppmuntran! :banana::banana:

än så länge ligger ungen kvar inne. Men grabbarna förlorade matchen så det beror kanske på det... typ 20 pers frågade hur fasen jag vågade gå ut ens, vattnet kan ju gå... jaha, ska man sitta inne och häcka så länge då liksom?!

Äsch vattnet kan ju gå när som helst, från vecka 30 till krystvärkarna, inte kan man stanna inne pga det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III

Omröstningar

Tillbaka