Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

KL

Idag är det 18 dagar kvar till bf.
Har kraftiga sammandragningar så fort jag gör något.
Har faktiskt packat färdigt väskan idag. Kändes som det var dags för det då det har huggit tag ordentligt några gånger.

Kommer lite peppdans till er andra som har haft bf.
:banana::bump::banana::bump::banana::bump:

Ja NÅN får väl ta och föda barn här tycker jag, snart är det inte höst längre!

Heja alla bukebebisar, skynda er ut för tusan! :bump:

Inte helt omöjligt att både du och voltis smiter före mig i kön ;) Bebis verkar trivas ypperligt inne i magen, fyra dagar över tiden idag.
Igår kväll trodde jag faktiskt att det kanske kunde vara på g, molvärk i ryggen och kraftiga sammandragningar som gjorde lite småont. Men såklart har det avtagit.. Imorgon ska jag iaf till bm, så det är nånting att se fram emot.

Hihi jag som trodde du skulle skriva något annat när du skrev så tidigt i tråden :D

Molvärk och sammandragningar är i alla fall på rätt håll!

Du har ingen talan, du behövde ju inte vänta alls! Ytterst orättvist! :mad: ;)

Jag har haft störande sammandragningar hela natten... Och så klev jag upp och sammandragningarna försvann! :eek: Helt bakvänt.

haha jo hela 4 h fick jag vänta! :D

nej men era ungar beter sig ju illa redan innan de är ute, huvvaligen :angel: jag är förvisso inte avundsjuk på att ni måste gå igenom en förlossning men jag vill se hur de ser uuut ju!

Ingen bebis för mig heller över natten, är 6 dar över tiden nu. Fast i natt och i morse har jag varit himla orolig för har inte känt av att bebisen har rört sig en ända gång så trodde det var något fel så när jag skulle ringa och fråga om det kan vara något fel så vaknade min "sengångare" jag har i magen och då lättade min oro sig helt gud så skönt.

Är inga stora rörelser jag känner längre men är nog för trångt där inne. Och brunt slem rinner det ännu från underlivet så nu måste jag försöka klämma ut ungen snart, var ute i skogen igår igen i 3 timmar och plockade nog årets sista kantareller så jag vill verkligen få ut den nu :D

Shhhh snart är det vinter och då är det ju dags för mig att föda barn :D

Vi har inga årstider alls, här är det ständigt höstrusk :D Nåja, någon grad varmare på sommaren och lite kallare på vintern...

Ha ha. Ja det vore ju nåt.:angel:
Fast då kanske vi inte blir så poppis längre i denna tråd ;)

Äh verkar ju som att det inte spelar ngn roll längre vem som föder, bara ngn gör det :D

Min sambo ville ha bebis idag, så han slipper jobba i morgon :rofl:

Äh verkar ju som att det inte spelar ngn roll längre vem som föder, bara ngn gör det :D

Min sambo ville ha bebis idag, så han slipper jobba i morgon :rofl:

Ha ha det var ju oxå ett sätt att önska att slippa och gå till jobbet.
Fast jag håller med honom, att få en bebis är ju mycket trevligare än och gå till jobbet

comfort: Senaste aktivitet: Igår 19:36

vi hoppas!!!!
å hoppas att allt går bra OM det är så att hon ligger och klämmer fram bäbis i detta nu.

Åh nu håller jag tummarna för comfort, hårt! Det är verkligen inte roligt att gå över tiden.

Själv har jag barnvakt och ägnar mig åt storstädning, det kanske kan få igång nånting, men jag tvivlar. Rent blir det iaf. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka