Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

ja nu får vi verkligen hoppas att comfort får ut en liten underbar bebis, nån av alla oss som gått över tiden nu måste ju sätta igång så vi andra med kommer igång :banana::banana:

Hoppas hoppas på bebis nu för henne :love::love:

Jaaaaaa hejja hejja Comfort, ut med en liten gullebebis :banana::bump::banana::bump::banana:

/Tillit som drömmer sig tillbaks till sin egen förlossning :love:

Jag hänger på! För nu känns det verkligen som en minicomfort är på gång!!

Heja bebis!!:banana::banana: Heja comfort!!!! :banana::banana:

ja gud nu är jag lite nervös för comfort, tänk om det verkligen är på väg för henne nu. Det är nog hon som måste få start på alla andra bebisar här nu :banana:

(vågar knappt skriva att vi/ni tyvärr får vänta lite till :o)

Datorn kraschade igår, sen har vi varit på Ikea halva dagen och hälsat på släktingar andra halvan - men nu när vi kom hem funkade datorn igen:banana:

Men oj vilken buke-ångest jag haft, anade ju att ni trodde att det blitt nåt, så jag var faktiskt på vippen att skicka en tyvärr-ingen-bebis hälsning till rappötrören:rofl:

Trippen till ikea funkade ite iallafall, känner fortfarande ingenting :(
Eller jo, har varit lite mystiskt trött idag men... konstigt :D

att vara borta så länge från Buke utan att meddela anledningen till sin frånvaro när man gått över tiden borde vara olagligt och straffbart! :D;):devil:

skäms på dig människan!
skrämma upp oss på detta viset!
:rofl:

nej, inte du, men bäbisen i magen kanske gör det? :idea:
det är så praktiskt att ha den där att skylla på ibland. :D
mmmmmmm, mandeltårta.... :d

oj du, den har fått MYCKET snask under sitt liv än så länge! kanske är så det blir en söt unge?!
kanske skulle ta och strypa mattillsförseln så den bestämmer sig för att komma ut :idea:

Just det, har ni börjat läcka nåt än? från pattsen menar jag då;)

Choklad ska ge glada ungar, har jag läst i en gravid-tidning. Det satsar jag stenhårt på! :D

Ja. Min bröstmjölk smakade nog choklad i början, jag levde i princip på kladdkaka. Var galet hungrig och sugen hela tiden jag helammade.

Hade hoppats på att du var på sjukhuset nu ju så du kunde peppa min bebis med att komma ut med.

På mig har det läckt i två månader nu och ju mer tiden går tycker jag det blir mer och mer så nu får jag ha amnings skydd i min bh :D

jag med.. jag med....

ok, här har det inte börjat än.Inte mer än att om jag har en svart Bh på mig ett par dagar i sträck så blir det en yttesvag pyttefläck.. hoppas verkligen det kör igång sen för jag vill verkligen amma... gutt, nu har man det att oroa sig för med! :D

Oroa dig inte, jag läckte inte ett dugg innan Sam högg tag första gången, och jag lyckades amma i 19 månader. Det sätts igång av att bröstvårtorna stimuleras. (aj)

Jag läckte inte heller, och jag fick mjölk så jag hade kunnat mata varenda unge i hela uppsala, kanske skulle åkt till en liten bondgård och gett kossorna 1 veckas semester :eek:

Pumpade inte men handmjölkade ibland för att lätta på trycket, inga problem att få ut över 100 ml/patte och då bara för att lätta på trycket ;) Hade i början en mjölkuppsamlare på tutten han inte åt ifrån för de spruta lika mkt där och det kunde bli 3-4 deciliter :eek:

Nu snart vill bebis ut, haft värkar sen halv två i natt och fy fan vad ont jag har, klarar snart inte mer asså, smärtan går ner ända till knäna och gör så ont och ryggen skall vi inte prata om, bb ville att jag skulle vara hemma lite till om det gick, för hade 3st 1minuters värkar vid två i natt men avtog vid fyra och nu börjar dom komma igång igen

Äntligen, hejja! Håller tummarna för att det kommer ut en liten bebis snart!
Kanske kan den få fart på oss andra också? ;)

Underbart!! äntligen blir det lite fart på bäbisarna här!!!
Hoppas att det tar ordentlig fart under dagen nu! :banana:

Har du rapportör?

Jag vaknade vad 4.15 inatt av sammandragningar, höll i sig ca en timme. det är ju jättemycket för att vara mig, så jag blev lite hoppfull. meeen det slutade ju givetvis.
sen nu när rosen är på g .. snart fler bebisar :bump:

Hoppas att mjölken kommer igång på mig med sen då, antagligen kommer jag väl vara GLAD att den inte kom igång tidigare än förlossningen, kan tänka mig att man inte tycker det är jättekul att läcka ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka