Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

fast du vet ju inte hur vi knullar :angel::rofl:

jag kommer nog somna snarare, blir helt däckad om jag gerjar med pattarna (eller han..bra betyg:D)

Olly bolly ,ja vi kollade på kenny starfighter!
sa du?
Fasen vad underbar den är!

Haha du är ju helt underbar! :rofl:

glömde: gudars vilka ilningar i bäckenet jag har haft idag, som blixtar mot båda håll där nere, om vi säger så.. sen nu har bebis kommit igång med aktiviteterna, lagom till att pappa kom hem. Vi insåg iallafall att ungen har fått hans orienteringsminne... det existerar inte...

*hoppas hoppas inatt*

Inatt upptäckte jag nåt väldigt.. kul?
Vid varje sammandragning tänkte jag "yes äntligen, bring it on" för att sekunden senare komma på att det gör ju inget om det dröjer nååån dag till, den smärtan behöver jag inte ha än.
Men jag vill ju ha min bebis nu,så kom igen! eller förresten..

vaddå tvetydig:p

Jag tänkte lite liknande inatt. Vid varje förvärk hoppades jag att det skulle sätta igång på riktigt, samtidigt vågade jag inte röra mig utifall vattnet skulle gå. Vattnet gick mitt i natten förra gången, som en flodvåg, och det var så... osmidigt. :p

kan tänka mig det!

Imorgon ska jag vara barnvakt och sen ner och handla med syrran så kommer inte logga in förrän på eftermiddagen, bara så ni vet;)

men visst, det KAN ju vara av annan anledning jag inte loggar in, men just nu känns det högst otroligt.

Förhoppningsvis kommer ytterligare en bebis inom inte allt för lång framtid :laugh:
Vaknade med värkar vid 12 och sen dess har de bara tilltagit, dessutom har hela slemproppen släppt! Men det gör ONT! Har ångrat mig nu och kommer absolut vilja ha eda :p
Men värkarna är fortfarande lite oregelbundna och olika långa så hon jag prata med på förlossningen tyckte att vi skulle stanna hemma ett bra tag till så det är väl bara att härda ut.. en och en halv timmes sömn blev det inatt, kommer vara skapligt trött..

Åh vad spännande, larkin! :bump:

Håll tummarna för mig nu också! Försöker klocka värkar, men de är inte så starka än. De försvann åtminstone inte av alvedon. :bump:

Åhhh kanske två till på g då! Heja heja! Och vilken tur att man får lov att ändra sig angående smärtlindring, det gjorde jag med :D

Ihhh nu måste jag ju hålla stenkoll på denna tråden!

GRATTIS BED OF ROSES!!!

:banana::banana::banana::banana:

I går kväll kl 20:36 föddes en liten rosenknopp som fått namnet Indra!

49cm och 3240kg lyder siffrorna och allt hade gått jättebra!!

NU väntar vi med spänning på bilder och mer info!!

GRATTIS IGEN!!!!!!!!!

Åhhhh vilket underbart namn!!! (undrar hur många pojkar jag kommer producera innan jag får en flicka :D)

GRATTIS bed_of_roses, hoppas du kom smärtfritt undan ;) Ser fram emot bilder! :bump:

GRATTIS BED OF ROSES!!!

:banana::banana::banana::banana:

I går kväll kl 20:36 föddes en liten rosenknopp som fått namnet Indra!

49cm och 3240kg lyder siffrorna och allt hade gått jättebra!!

NU väntar vi med spänning på bilder och mer info!!

GRATTIS IGEN!!!!!!!!!

Grattis B_O_R till dottern! Men det måste ha varit en tuuuung bäbis som kom ut:angel::rofl:

KL. Grattis B_O_R!
Verkar bli ett tjejgäng som föds i höst :p.

Pepp, pepp till Larkin och Kpist också!
Snart har ni också era bebisar i famnen ;).

Grattis Madde :banana: Nu väntar jag spännt på mer info..Men som jag vet kommer dom hem idag :D

Tack så jätte mycket alla.

Nu har vi fått komma hem, blev en tidig hemfärd för mig och lilla Indra. Allt gick jätte bra och det var inga problem alls. Bara himla trött, så nu hoppas jag att ni andra kommer igång med för nu har jag startat så era får hänga på nu :p

:love::love: Min lilla Rosenknopp:love::love:
29623947.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka