Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

haha!
det misstaget har jag åxå gjort, fast åt andra hållet....

jag såg ut såhär: :eek: när barnmorskan sa att det inte alls var bäbis som tryckte, utan en sammandragning jag hade.

å grattis till alla nya små höstbäbisar som kommit!!!!

cmfrt; känn ABSOLUT ingen press på dig. ;):D

Åh nu får man vara snabb här, nu pluppar damerna ut på löpande band!

GRATTIS LARKIN TILL EMMA (det var btw mitt favorit tjej-namn om Emil hade fötts utan snopp :p )

Själv har jag varit så trött i ett par dagar nu. Orkar inte något, känns som man skulle kuinna sova dygnet om.

Är det någon mer som har/haft det så ?

Kl. Grattis Larkin!

Ännu en hösttjej, vem ska bryta trenden?

Bed_of_roses: Underbar liten flicka!

Så var jag dagarna innan förlossningen.
Bara åt och sov.
Är nog på G för dig snart också ;).

Inte trött så jag skulle kunna sova, men väldigt matt. Svårt att ta tag i saker och komma i gång liksom. Ligga i soffan framför tv/dator är min hobby just nu hehe.
Men kommer jag väl i gång så går det av bara farten! :D

Måste bara fråga om namnet du valt, jag har alltid gillat det namnet :love:. Vartifrån har du kommit på det? (se om det är samma hehe)

vi hade en häst på jobbet som hette Indra, men jag tror inte det är det :p

Nu när vi var hos syrran så fick jag helt sjuka ilningar i högra ljumsken/ner mot benet. Kom flera gånger och fortfarande är det kvar som en slags molande känsla..

tror ni det är önsketänkande att det kan vara på G eller är det bara en nerv i kläm?

Vet du vad?
jag tror att du har FEL! :banana:

det verkade ha en liten verkan att bli deprimerad, för nu har jag haft sammandragningar och förvärkar hela natten :bump:
Tog en alvedon nu, får se vad som händer, men när jag sitter så försvinner det, men när jag står, går och ligger kommer det tillbaks.

Skit samma om det försvinner under dagen, jag vet ju iallafall nu att det är på g inom nån vecka, med eller utan hjälp :D

Skall jag vara ärlig så var det en häst i stallet som hette så och sen dess har jag alltid gillat det namnet och visste att fick jag en dotter skall hon heta Indra :D sen är det ju en grekiskgud me, tror det är regn och storm gudinan.

Jo du hade rätt att det var ett namn efter en polle :idea: Hade en i vårat stall som hette Indra sen blev bara så förälskad i det namnet :love:

Ahh ok! Jag har nämligen läst namnet i en bokserie som jag älskar, trodde du läst samma hehe.
Fint namn hur som helst! :love:

Comfort, nu tänker jag inte vara snäll längre: kläm ut ungen nu!! Såååå nyfiken! :D

fränt om det vore en travare med, född.. *fundera fundera* 07!

jag är fortfarande hemma. Alvedonet hjälpte lite, tog bort de små sammandragningarna så jag fick sova ett par timmar iallafall, fast de riktiga värkarna gick över till ryggslutet - ajajaj. sen när jag klev upp har det bara varit ett par lätta sammandragningar, men hoppas at det sätter fart igen!

Vaknade av att det lät som nån slet bort balkongräcket, men det syntes ingenting på det:confused:

Hihi jag hoppas innerligt att jag har fel :D Härligt att du haft sammandragningar! Jag tror det sätter igång för dig inatt!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka