Sv: Höstmammorna 2009
vet ej., jag ska ha hundvalp jag!
pappa ville följa med på matchen
jag skrev ju at med min tur så kommer vattnet gå i kyrkan... jag trodde faktiskt att de gjorde det.
Innan vi gick in stod hela släkten utanför och hälsade på varann, och plötsligt känner jag hur det rinner nåt utför mitt ben.. jag sprang in till toan och trosorna var helblöta
Men jag märkte att det inte rann nåt,, och man ska ju läcka hela tiden om det väl börjar läcka, så jag lade dit en hög (typ 5 st) pappersdukar och gick på begravning!
Antog att det bara var en världigt riklog vattnig flytning. Behöver jag säga att jag satt som på nålar hela tiden i kyrkan
Nu när jag kom hem kollade jag på papprena och märkte att de var fuktiga, så vi får se vad som händer inatt!
Har även haft lite ont i ryggen och molvärk överallt i magen, + att bebis gjorde sig till känna först i bilen, ca kl 13.00 och har varit väldigt lugn idag.
Sen undrar jag hur ni menar det känns när det trycker på?
Jag har haft nu ett par dagar så att om jag kniper, eller när jag torkar mig efter kisseriet, så känns det som (hrrm, vi kunde vara brutalt frågvist rättframma här va?) om jag fått mig ett rejält.. pök.
liksom öm, som om man inte fått nåt på ett tag och sen får hårt