Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

Fasen att man ska bo så långt bort alltså!:mad:
Jag vill också vara med på bukemamma-träff!

Ta tåget :D
Skoja bara, det är synd att inte alla bor nära varandra, nu när man följt varann ett tag liksom.. man blir ju nyfiken på bebbarna och mammorna!

Ja, om jag fick tag på en billig biljett skulle jag lätt göra det :p.
Känns ju lite smidigare att åka tåg med liten bebis än bil när man åker långt och bara ska vara borta över dagen.

Min svärfar kan iofs fixa så att jag får åka gratis, men då har man ingen garanterad sittplats.
Känns ju lite jobbigt att springa runt och byta säten hela tiden, med en liten bebis...

Men som sagt, gud vad kul det skulle vara att träffa alla höstmammorna!

ja det kan säkert bara små boxningar du får för så känner jag med att min bebis gör ibland och då känns det lite udda :D Ja min bebis har typ alltid legat med ryggen på höger sida för får sparkarna på vänster sida och när man får en sammandragning ser man att ungen ligger på höger sida, så gulligt :love:

I morse när jag satt på toa och kissade som man verkligen behöver göra när man går upp fick jag en box av ungen längst ner vid fittbenet samtidigt och jag hojtade till för det kändes verkligen obehagligt så mamma skrek och fråga vad som händer och blev nervös för hon är det mer än mig :rofl:

ja det hoppas vi på så det blir nåt liv i den här tråden :banana:

Undrar om hicka kan vara ett tecken på att det snart startar, bebis har haft hicka 6 gånger idag, vad jag har märkt!

Hoppas inte det, min har hickat minst tre gånger idag! :D

Fast jag hoppas det är på g för dig snart ändå, allting har sin tid och nu vill vi se bebisar!!! :bump:

svar negativt på det, ungen ligger kvar i värmen...

Imorgon ska jag försöka gå på innebandymatch, hoppas det kan göra nån nytta - får väl ställa mig i hejarklacken och hejja ut den på riktigt :D!

ja och min ligger fortfarande kvar precis där den legat dom senaste 41 veckorna, Blir snart galen för vill ha ut den NUUUUU :rofl:

Säg till om det funkade, jag ska på tre matcher i morgon :D Bebis kanske vill komma ut och se pappa spela :love:

vet inte om jag ska gå, vill inte gå ensam. Min sambo delar (verkligen!) inte mitt sportintresse om man säger så, och pappa vet jag inte om han vill gå nu när jag inte spelar längre...

vet inte om jag ska gå, vill inte gå ensam. Min sambo delar (verkligen!) inte mitt sportintresse om man säger så, och pappa vet jag inte om han vill gå nu när jag inte spelar längre...

Åh här har vi turen att båda är lika sportnördiga :D
Synd att du inte bor närmare, jag hade lätt följt med!

Har nyss varit på en timmes promenad, gick faktiskt riktigt bra förutom att det kändes som att bebis skulle ramla ut mellan benen på mig i varje uppförsbacke :D. Och att jag blev kissnödig efter halva promenaden... kissar jämt! :p

vet ej., jag ska ha hundvalp jag! :D

pappa ville följa med på matchen :banana:

jag skrev ju at med min tur så kommer vattnet gå i kyrkan... jag trodde faktiskt att de gjorde det.

Innan vi gick in stod hela släkten utanför och hälsade på varann, och plötsligt känner jag hur det rinner nåt utför mitt ben.. jag sprang in till toan och trosorna var helblöta :crazy:
Men jag märkte att det inte rann nåt,, och man ska ju läcka hela tiden om det väl börjar läcka, så jag lade dit en hög (typ 5 st) pappersdukar och gick på begravning!
Antog att det bara var en världigt riklog vattnig flytning. Behöver jag säga att jag satt som på nålar hela tiden i kyrkan
Nu när jag kom hem kollade jag på papprena och märkte att de var fuktiga, så vi får se vad som händer inatt!
Har även haft lite ont i ryggen och molvärk överallt i magen, + att bebis gjorde sig till känna först i bilen, ca kl 13.00 och har varit väldigt lugn idag.

Sen undrar jag hur ni menar det känns när det trycker på?
Jag har haft nu ett par dagar så att om jag kniper, eller när jag torkar mig efter kisseriet, så känns det som (hrrm, vi kunde vara brutalt frågvist rättframma här va?) om jag fått mig ett rejält.. pök. :p
liksom öm, som om man inte fått nåt på ett tag och sen får hårt :o

Jag tror lill-comfort börjar bli redo att titta ut! :bump:

Det kan ha varit lite vatten som kom, det finns två hinner runt barnet med lite vatten i mellan. Gick bara första hinnan söder så blir det ju bara lite vatten. Med molvärk o så låter det verkligen lovande. :)

Kom igen nu, föd barn och ge oss andra lite hopp! ;)

ååå hoppas det kommer en bebis för dig i natt, ja jag är med öm i underlivet och bm sa att man kan bli det. känns som man fått skavsår efter ett redit pök när man torkar sig haha

haha, precis, ett redit knull :D

Ja det anske var första hinnan då.. *yey*

Fast fasen, jag ska ju chocka hela sporthallen imorgon med min mage (tror inte att så många där vet att jag ska ha knodd) + att jag vill ju kolla på snygga killar i motståndarlaget :rofl:
Så den får vänta med att komma tills imorgon efter sex!
Jag har innebandyabstinens!

Haha du har så härlig stil att beskriva olika tillstånd :D

Det låter faktiskt som om det är på g på riktigt för dig! Skönt att du slapp blöta ner kyrkobänken i alla fall. Låter bättre att det sätter igång på matchen imorrn, nu har du ju skjuts med dig också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka