Sv: Höstmammor 2010
Freyja Vad skönt med nätterna
Det där med gröten känner jag igen, Algot blir väldigt upprörd om det inte går tillräckligt fort, tänk om det varit lika smidigt med allt annat som inte är gröt med?
Ajda Jag passar på o njuta lite extra nu om dagarna, Algot är nog lika sen i sin utveckling som din Lowe är tidig.. Eller så är han bara väldigt lat och bekväm av sig
Jag menar, jag börjar känna att dagarna som han ligger kvar på samma ställe som jag lämnat honom börjar bli räknade
Men det har hänt så väldigt mycket nu bara de sista veckorna. Han är "med" jättemycket och vill pilla på allt och stoppa det i munnen. Man ser hur han försöker och vill ta sig till saker som är en bit bort. Jag gjorde uppehåll med smakisarna förra veckan och nu tänkte jag prova igen.. det är ju ingen brådska. Har fått schemat till sommarkursen jag ska läsa och det är inga hela dagar alls. Skönt.
turbofling Vad fina bilder och vad fina flickorna är
*kl*
I går var vi på en öppen förskola i stan och det var jättetrevligt
Hon som jobbade där var jättebra, det fanns gott om olika pyssel man kunde få göra (fotavtryck, måla bokstäver, fotoramar, göra tryck på t-shirt m.m), och de som var där var också jätte trevliga. Det var väldigt roligt, vi ska gå dit på onsdag med, då är det babycafé och det riktar sig mest till de som har barn som är under ett år (större syskon får ju med vara med) för att man skulle kunna utbyta erfarenheter och prata om samma saker eller hur hon sa...
Annars har jag fått stick dille... Min mamma har alltid stickat mycket. Nu har jag också börjat. I dag hittade jag ett jättefint mönster på en tröja, men jag vet inte om jag ska göra den, avslutade en kofta till honom förra veckan
Det är ju sommar....