Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag somnar ifrån om Maja inte bökar och har sig. Vissa nätter (som i natt) sover hon väldigt oroligt och verkar inte kunna komma till ro. Nästan så att jag undrar om hon kanske är överkänslig mot något och har lite orolig mage. Hon är inte så stor direkt, hon väger ett helt kilo mindre än vad My gjorde i samma ålder (men följer sin kurva).lyckas ni ligga vagna menar ni?
Ja, det kan luta lite inåt ibland, men då rullar jag ihop en filt och stöttar upp så att hon itne ska rulla över på mage. Jag är inte rädd för att lägga mig på henne, känns som om jag har koll på var hon är hela natten (och My med).tycker de ligger så himla nära en har varit lite rädd för att man ska mosa bebisen eller något?
Jaligger era hos er hela natten då alltså?
Ja, om det behövs för att jag ska få sova någorlunda så får hon det. Jag tycker att det viktigaste är att jag får sömn och att bebisen (både nu med Maja och tidigare med My) är trygg och nöjd. Antagligen skapar det en "snuttvana", men det ger sig det med så småningom.men får de ligga med tutten i munnen hela natten menar ni? blir de inte värre suttiga då om de alltid har den så nära/ i munnen?
Jag rapar henne efter amning på dagen och ibland (men sällan) på natten om jag märker att hon sväljer massa luft. Men i så fall är det ju bara att sätta sig upp, rapa, och sen lägga sig ner igen =)jag ammar mest sittande för då kan man rapa bättre, rapar ni inte era då på natten?
Maja skriker aldrig på natten, hon gnyr mest och letar efter bröstet. På dagen skriker hon när hon är hungrig, och skulle nog antagligen göra det på natten också om jag inte vaknar av gnyendet.skriker era när de vaknar och är hungriga?
Har rasat i vikt också, 2kg kvar innan jag är nere på min ursprungliga vikt men det krävs nog lite träning för att få bort de kilonen och min rygg måste få godkänt innan dess
Ngn mer som tappar mkt har? Här ramlar det av i massor, det ska ju vara helt normalt men jag kommer inte ihag att det var sa efter Emilia. Tur att jag har ganska tjock har men roligt är det inte.
Hur stora har era höstbebisar blivit?
Hur stora har era höstbebisar blivit?