Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Jaha nu sitter jag här på en handduk med lite spänningar i magen. Vid halv 12 tiden när jag gick och la mig så började det sippra ut vatten. Fnittrande ställde jag mig upp och det fortsatte rinna längs benen. Gick in på toa och trosorna var genomblöta. Kunde somna om sen, men när jag två timmar senare vände mig om i sängen började det rinna igen. Så jag ringde förlossningen och om inga värkar sätter igång innan så ska jag in på koll nu på morgonen, ta en alvedon och försöka somna. Lätt
Har haft lite sammandragningar som kännts lite mer än innan, och ett tryck långt ner i bäckenet, men inget överdrivet direkt. Började efter min 5 km cykelrunda med hundarna i princip..
Så nu sitter jag här, men ska nog försöka gå o sova.
Idag, fredag, är det exakt en vecka till BF =)
Jag tycker det är svårt att veta vad man ska köpa för krämer o salvor o blöjor, vi använder annars bara hygienartiklar som är utan mineraloljor, ekologiska och tillverkade i sverige.. de har en serie för babyvård också så förmodligen kommer jag köpa hem deras grejor... Sedan känner jag att vi måste åka och köpa en madrass till spjälsängen som står på vinden och bära ner den... Så har vi ju en säng, barnvagn (kommer om två veckor) och ett babyskydd.. lite kläder har vi med i minformat så då kommer det nog att lösa sig även om vi inte hinner fixa något mer innan