Höstföräldrar 2021, del 3

Och här varken vänder vi oss eller något annat. E gjorde ju några tidiga vändningar från mage till rygg runt 3 månader och sen var hon nära att vända rygg till mage i julas, men sen har hon inte ens försökt mer, utan ligger där hon ligger och pillar med leksakerna, och gnäller när hon tröttnar. De har ju till ca 8 månader "på sig" så än är ju tid men det hade ju varit kul om hon knäckte koden snart :p

När hon ligger på rygg brukar hon dock sätta fötterna i underlaget och studsa upp och ner, idag gjorde hon det på det hala hallgolvet och flyttade sig nästan en halvmeter, hon var SÅ nöjd :D
 
Och här varken vänder vi oss eller något annat. E gjorde ju några tidiga vändningar från mage till rygg runt 3 månader och sen var hon nära att vända rygg till mage i julas, men sen har hon inte ens försökt mer, utan ligger där hon ligger och pillar med leksakerna, och gnäller när hon tröttnar. De har ju till ca 8 månader "på sig" så än är ju tid men det hade ju varit kul om hon knäckte koden snart :p

När hon ligger på rygg brukar hon dock sätta fötterna i underlaget och studsa upp och ner, idag gjorde hon det på det hala hallgolvet och flyttade sig nästan en halvmeter, hon var SÅ nöjd :D
Enligt mina föräldrar började jag så innan jag kröp; låg på rygg och sköt mig framåt med fötterna. Alla sätt är bra osv..? :D
 
387F0D7C-9B05-4989-B5C7-AE53314EDB12.webp

Tänk så glad och söt man kan vara!
 
Här känns det som att det är rätt långt ifrån att vända sig. Eller rättare sagt, när han väl försöker så ser det ut att vara rätt nära, men han försöker typ aldrig 😅

Han har precis börjat hitta lite stadga i benen så att han han stå upp i knät när man håller i honom. Det är verkligen jätteroligt enligt M! Han böjer på knäna och verkligen skjuter ifrån och ser jätteglad ut :D

Han har ett ”joller” som han gör jätteofta som verkligen låter rätt likt ”hej”. Storasyster är helt övertygad att det är det han säger. Vi andra är väl kanske lite tveksamma ;)
 
Dragkedja är bäst! :D Nä men de med knappar som liksom har ett överlapp i grenen lyckas jag alltid knäppa fel. A fick sova med felknäppt pyjamas resten av natten för jag fick inte till det i mörkret :p

Detta händer oss här också med de få knapp-pyjamasar vi har. Jag är närsynt och vet aldrig var jag har lagt glasögonen på natten (eller så ser jag dem inte 😂) så det har hänt både en och tre gånger att lilla får sova färdigt natten med halvöppen gren. Så länge blöjan är på går det ju bra ändå!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
954
Senast: Niyama
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 860
Senast: Manji
·
Övr. Hund Jag letar ny bil och hade tänkt ha lastgaller och grindar i den som jag har i min nuvarande. Men egentligen skulle jag helst vilja ha en...
Svar
12
· Visningar
582
Senast: Bison
·
Fordon Jag letar ny bil. Jag har hittat en som är intressant. Den har baspaket och en mindre motor, men det gör att jag för samma pris får en...
2
Svar
27
· Visningar
1 080
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp