Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är så jäkla jobbigt och man känner sej så jäkla maktlös.. är det kolik?Min bebis hatar livet varje eftermiddag
Det är så jäkla jobbigt och man känner sej så jäkla maktlös.. är det kolik?
Min är också övertrött på eftermiddagarna/kvällarna...Ja Tror inte det men jag är ingen barnexpert
Känns mest som att han är övertrött. Saknar min man, han är bra på det här (jag å andra sidan är kung på att mata )
Väntar på tremånadersmiraklet @Poison-heart
Oj, vi vägde in igår på 5550 g och var också 61 cm, 7 v i måndags10v koll på bvc idag, Caspian har planat ut ifrån sin branta vikt och längdökning och ligger nu på 5480g och 61cm lång, precis på medelkurvan. Misstänkte att han skulle ha saktat in eftersom han inte ammar lika mkt (konstant) som förut men är nöjd ändå.
Hoppsan! Jag som tyckte vi hade en välväxt kille, jag jämför med flugviktaren Sammy som vägde 3900g och 56cm vid 11vOj, vi vägde in igår på 5550 g och var också 61 cm, 7 v i måndags
Men jag kollade på storebrors papper och han var 1 kg tyngre än lillebror är nu.
Haha, kanske kommer få äta upp detta min bebis har fortfarande sämre kvällar och vill helst amma hela tiden. Men dagarna är definitivt mycket bättre! Igår och idag hsr han legat i babygymet och jollrat och sprattlat så man fått tid till både hänga och vika tvätt imorn ska vi till BVC och det ska bli så spännande att se vad han väger. Skulle tippa på strax över 7 kgVäntar på tremånadersmiraklet @Poison-heart
Vad mysigt det lät, att börja fixa barnrumDags för efterkontroll idag, inte jättesugen på att åka nånstans öht.. Men men. I helgen ska jag börja måla och tapetsera Sammys och Caspians blivande rum, dom kommer få dela så länge det fungerar.
Ja, det ska bli kul att få det i ordning, vi gjorde det när vi väntade vår änglaflicka och sen har jag inte varit redo att göra om det förrän nu. Men nu är det dags, vill att Sammy och Caspian ska få sitt eget som är gjort till domVad mysigt det lät, att börja fixa barnrum
Mycket riktigt så växer Alvin på bra han är snart 4 månader och väger ca 7,4 kg
Någon härinne som har erfarenhet av att resa med bebis? Jag och Alvin ska åka till Florida om en månad och besöka min syster. Det enda jag är nervös för är mässlingen som BVC varnade lite för... men den vaccinationen är ju inte förrän 18 månader. Folk reser ju ofta med bebisar innan dess? Vi kommer bara bo hemma hos min syster så när vi väl är på plats är jag inte speciellt orolig utan det är flygplatsen.