Oj! Dunderklump är rätt passande Tycker det är häftigt att det är sånna variationerDunderklump är 8 veckor i morgon och idag var det BVC-besök. 6,7 kg, 63,5 cm och 41,5 cm runt huvudet. Oh my... Min bebis är enorm !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj! Dunderklump är rätt passande Tycker det är häftigt att det är sånna variationerDunderklump är 8 veckor i morgon och idag var det BVC-besök. 6,7 kg, 63,5 cm och 41,5 cm runt huvudet. Oh my... Min bebis är enorm !
Min tjej var beräknad 8/8 enligt två UL, 13/8 enligt ett. Jag fyller år 8/8, men första barnet går man ju aaaaaaalltid över med.
Eh, nä! Vaknar av värkar 04.00 den 8/8 och hon är född 23.01
Stort grattis men jag gillar inte att du trängde digVaknade vid klockan 4 i torsdags natt med förvärkar och att slemproppen gick under morgonen. 24 h senare kl 03:50 den 9/11 var vår son född heart
Jag är lite i chock fortfarande efter förlossningen känner jag, herrejävlar vad ont det gjorde! Men får nog ändå inse att det var en förhållandevis lätt förlossning, tog bara 4 h från att vi kom in till att han var född!
Alltså han är så himla himla fin verkligen
Vi är på BB nu o stannar 48 hr är tanken så vi slipper åka tillbaka för pku-provet iom att vi har en bit att köra. Amningen tycker jag är lite klurig mtp första barnet osv men hoppas vi kan få en del hjälp här innan vi åker hem Har ett familjerum nu så pappan kan sova över med
Stort grattis men jag gillar inte att du trängde dig
Stort grattisVaknade vid klockan 4 i torsdags natt med förvärkar och att slemproppen gick under morgonen. 24 h senare kl 03:50 den 9/11 var vår son född heart
Jag är lite i chock fortfarande efter förlossningen känner jag, herrejävlar vad ont det gjorde! Men får nog ändå inse att det var en förhållandevis lätt förlossning, tog bara 4 h från att vi kom in till att han var född!
Vi är på BB nu o stannar 48 hr är tanken så vi slipper åka tillbaka för pku-provet iom att vi har en bit att köra. Amningen tycker jag är lite klurig mtp första barnet osv men hoppas vi kan få en del hjälp här innan vi åker hem Har ett familjerum nu så pappan kan sova över med
Stort grattisVaknade vid klockan 4 i torsdags natt med förvärkar och att slemproppen gick under morgonen. 24 h senare kl 03:50 den 9/11 var vår son född heart
Lillplutt har haft magknip hela natten, pyst vaggat och bara hållit om natten igenom. Släppte nu på morgonen med en brakfis
Tittar mej i spegeln och konstaterar att hans mamma är ett åkerspöke
Har fyndat syskonvagn 35mil bort idag (bra med utspridd släkt) En bumbleride indie twin i nyskick med liggdel, åkpåsar, inovidynor och regnskydd för 2500:- (nypris för allt va 13000:-) Ska bli så härligt att kunna gå ut med båda kottarna själv, hittills har vi fått gå med varsin vagn.
Det ska bli så härligt att komma ut själv, Frihetskänslan lär ju vara total! Nu har jag känt mej lite instängd, dels pga att jag inte får med mej båda barnen och dels pga snittet som faktiskt gör en rätt begränsad första veckorna. Surt bara att inte få vagnen förrän till jul.Det är så underbart med syskonvagn tycker jag! Vi har en Bugaboo Donkey som vi också fyndade begagnad för 6000 kr av en bekant som skött om den pedantiskt. Nypris hade väl varit kring 18 000 kr. Vi är jättenöjda med den! Och jag känner mig så himla häftig när jag går ut med båda barnen själv av nån anledning, som att jag klarar vad som helst
Pysventil är guld. Använde det till storebror också och jag förstår inte hur småbarnsföräldrar klara sej utan dom! Magmassage fick jag lära mej på babymassagen med storebror, toppen det medVi har upptäckt pysventilen Windi och testat kolikmassage vilket faktiskt lett till två lugna nätter här. Jag fattar inte att vi inte testade det med första barnet som hade magknip i typ fyra månader... då gjorde vi lite magmassage på känn, men efter lite youtubande har vi fått bättre snits på det nu och faktiskt lyckats lätta på gaserna några gånger. Det är såsjukt jobbigt att vara uppe och guppa på nätterna!