Men vad fan . Håller tummarna för dig.Testet svagare idag. Inställd på minus på testdagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad fan . Håller tummarna för dig.Testet svagare idag. Inställd på minus på testdagen.
Hmm. Bara för att plåga mig själv kollade jag med äl-test nu på eftermiddagen. Okissad 2,5 timmar så ganska lite. Nyaste till vänster, dom andra från typ onsdag-torsdag.
Testdag imorgon
Huggen kan vara ligamenten som töjs. Det kan göra ont.Jag har haft som hugg i livmodern vid några tillfällen de senaste dagarna, har idag haft molande värk. Ska göra kub-testets ultraljud på torsdag och får såklart veta då hur det ser ur, men tänkte höra med er också. Skulle ni oroa er över detta? Symtomen i övrigt är oförändrade med mycket illamående och kräkningar, ont i brösten och att jag snabbt blir flåsig vid fysisk aktivitet.
@Oktober Lycka till imorgon!!
Haha så sant! Jag går tillbaka i mina anteckningar från första graviditeten och kände exakt så! Aldrig nöjd Nu har jag en tvååring vilket gör att jag har lite mindre tid att tänka, det är bra.Alltså, den första tiden som gravid är verkligen en bergodalbana . Man är lycklig, man är nervös, man är övertygad om att allt gått åt helvete, man är lycklig igen, man letar symptom, man blir less på alla symptom och sen blir man livrädd när man mår för bra. Puh! I stället för att bara vara tacksam för att jag inte är det minsta trött och för att löpträningen fungerar precis som vanligt så blir jag ledsen för att jag intygar mig själv att graviditeten stannat av . Kan någon please spola fram tiden till vecka 18 typ, ge mig fosterrörelser och en söt bula på magen pronto?
Nåväl, det blir ju UL på torsdag när vi ska göra NIPT. Just nu känns det som om jag kommer bli svårt chockad om allt ser bra ut!
Fantastiskt! Är det idag som är "officiell" testdag?Lite starkare. Puh!
Lite starkare. Puh!
Alltså, den första tiden som gravid är verkligen en bergodalbana . Man är lycklig, man är nervös, man är övertygad om att allt gått åt helvete, man är lycklig igen, man letar symptom, man blir less på alla symptom och sen blir man livrädd när man mår för bra. Puh! I stället för att bara vara tacksam för att jag inte är det minsta trött och för att löpträningen fungerar precis som vanligt så blir jag ledsen för att jag intygar mig själv att graviditeten stannat av . Kan någon please spola fram tiden till vecka 18 typ, ge mig fosterrörelser och en söt bula på magen pronto?
Nåväl, det blir ju UL på torsdag när vi ska göra NIPT. Just nu känns det som om jag kommer bli svårt chockad om allt ser bra ut!
Det går att göra privat ultraljud om ni inte vill vänta på RUL.Ja men eller hur! Man känner sig inte bara lite knäpp. Jag har inte haft någon mer blödning sen min första lilla för några veckor sedan, och jag var ju på VUL efter det och kollade upp och allt såg bra ut. Har sen dess inte fått några tecken på att saker inte skulle vara som det ska, men man blir ju ändå övertygad om att det har skitit sig med jämna mellanrum. Jag har redan från början av denna graviditet varit relativt symptomfri, inga ömma bröst eller så, vilket nu oroar mig jättemycket. Jag har dock varit lite illamående vilket håller i sig. Men det är inte så att jag ligger och spyr, utan snarare att jag känner mig äcklad vid tanken på mat och att matlukt får mig att vilja spy. Inte mer än så. Jag vill ju liksom inte må sämre, men känns som att man kanske hade trott på det mer då.. Har gått ner typ 5 kg sedan början av januari, men det är egentligen inte alls konstigt när jag inte vill äta. Men återigen oroar jag mig! Åh, vill bara snabbspola till början av april när vi ska på RUL! Nu önskar jag nästan att vi hade valt att göra KUB bara för att jag skulle vilja se om lillgrodan fortfarande lever.. Ska verkligen försöka lugna ner mig och tänka att allt nog är som det ska om jag inte får tecken på annat. Vad som helst kan ju liksom hända, men det hjälper ju inte att tänka så, bättre att försöka vara positiv.
Det går att göra privat ultraljud om ni inte vill vänta på RUL.