Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Moderkakan låg i framvägg på ultraljudet, det är inte det du menar?
Jag konstaterar att vår bebis kommer bli en vilde! Det är inte många timmar på dygnet som han inte bökar runt, sparkar, boxar eller gör kullerbyttor.
Jag, som är en pysselmaja i vanliga fall - har gått helt nuts på babyklädessömnad. Det här är det senaste sydda setet, kompletterat med virkade kanintofflor, virkad kaninmjukis och en virkad filt i mormorsränder (egna mönster). Just nu känns det som att det blir det här som blir bb-setet, allt en heldress jag sytt med rävar på () om lilleman är liten när han kommer ut.
Är det någon annan som pysslar till sin bebis?
Åh! Kan du inte visa bild på det i tråden sedan? Jag har köpt hem material för att sy ett babynest också, aldrig gjort innan så det blir spännande att se hur det slutar.@Nixehen åh vad fint! väldigt imponerad!
Kläder vågar jag mig inte ge mig på. Men jag ska sy ett babynest. Gjorde det till sonen men det är väldigt välanvänt så tänkte göra ett nytt nu.
Åh! Kan du inte visa bild på det i tråden sedan? Jag har köpt hem material för att sy ett babynest också, aldrig gjort innan så det blir spännande att se hur det slutar.
Det var fint! Perfekt nu innan turistsäsongen drar igång på riktigt och det är folk överalltÖland är ju dit jag vill åka! Vad roligt att ni är där. Är det fint? Mycket att göra, se, osv? Hur bor ni?
Supergulliga!!Jag, som är en pysselmaja i vanliga fall - har gått helt nuts på babyklädessömnad. Det här är det senaste sydda setet, kompletterat med virkade kanintofflor, virkad kaninmjukis och en virkad filt i mormorsränder (egna mönster). Just nu känns det som att det blir det här som blir bb-setet, allt en heldress jag sytt med rävar på () om lilleman är liten när han kommer ut.
Jag, som är en pysselmaja i vanliga fall - har gått helt nuts på babyklädessömnad. Det här är det senaste sydda setet, kompletterat med virkade kanintofflor, virkad kaninmjukis och en virkad filt i mormorsränder (egna mönster). Just nu känns det som att det blir det här som blir bb-setet, allt en heldress jag sytt med rävar på () om lilleman är liten när han kommer ut.
Det var fint! Perfekt nu innan turistsäsongen drar igång på riktigt och det är folk överallt
Vi hyrde en stuga, modell 70-tal, men den låg lungt och avskilt vilket var väldigt skönt. Hunden kunde gå ut i trädgården utan att vi behövde oroa oss för att hon stör grannarna osv. Vi har nog gjort nästan hela Öland, Borgholms slott, Solliden, norra spetsen, södra spetsen, Alvaret, mittlandsskogen mm. Mycket promenerande, eller ja så mycket aom jag har orkat i alla fall
Det var skönt att komma iväg men nu är det skönt att vara hemma igen, jag har ungefär en veckas semester till sedan ska jag jobba hela sommaren. Har semester igen i augusti, sedan börjar det ju bli hög tid att fundera på hur länge en ska jobba osv
Vi hade med henne överallt! Både Borgholms slott och Solliden fick hunden vara med, sedan var vi mest i olika naturreservat där hunden fick vara med kopplad Vi åt oftast lunchen ute när vi var på utflykter, många uteserveringar där det säkert varit ok om hon suttit med oss. Dock valde vi att istället ställa bilen så vi såg den och dra ner rutorna (var inte full sol). Hon vill gärna sova i sin bilbur och var trött efter utflykternaÅh det låter ju helt fantastiskt! Roligt att ha med hunden också, var det hundvänligt på Öland eller fick ni lämna henne i stugan när ni var ute och åt och upptäckte ön?