Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår var vi på inskrivning, imorgon tar jag blodprover (ska även vara med i en kontrollgrupp för en undersökning därav att proverna inte togs samma dag som inskrivningen) och på onsdag nästa vecka ska vi göra vårt första ultraljud och KUB. Utöver det så har vi köpt en ny lägenhet med inflyttning i slutet av maj samt håller på att sälja den gamla.
Mycket på gång nu! Pust!
Får man fråga vad det är för undersökning? Är lite nyfiken
v. 7 och med det kom även illamåendet. Men mår bara illa, har inte behövt spy, än iallafall.
Det är svårt med mat, äter jag inte mår jag mer illa men jag är inte alls sugen på mat, lever på yoghurt och knäckebröd.
Men åh, grattis @Emtherlia!! (och ni andra med såklart!)
Så himla kul, och fint och härligt att ni ska bli föräldrar!
(och jag bara tjuvläser - vi ska inte ha barn ø
Åh vad gullig du är! (du får gärna hoppa in i tråden om du skulle vilja )
De forskar om varför patienter med MS oftast mår bättre under graviditet, gissar att de försöker hitta något som underlättar vardagen för MS-patienter
För mig innebär det nåt extra blodprov och det gör jag gärna om det kan hjälpa människor må bättre
Hur är det för dig Emtherlia, är det tidiga ultraljudet något som erbjuds eller gör du det privat? Såg att du skulle göra KUB, är du över 35 eller är detta något du valt själv?
Har ni andra fått någon mage än, svullna bröst eller annat som "syns" ?