Vilken gullig kalv på grönbete
Hahaha klockren beskrivning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken gullig kalv på grönbete
Jag saknar lite tiden när hon låg där jag lade henne. Och då hon inte illtjöt för att jag plockade bort en sladd hon inte fick leka med.
Då testar vi vattkoppor då! Storebror har precis haft så inte direkt någon överraskning. Hoppas hon kommer hyfsat lindrigt undan iaf
Håller tummarna för en lindring variant!
Tack! Just nu är hon väldigt prickig, värre än storebror var. Fast i övrigt är hon oberörd och pigg och glad och det är ju huvudsaken
Hur går det för henne?
Nu är det äntligen över! Hon drabbades värre än storebror och fick massor med prickar och lite feber dom var jobbigt förra helgen när det var typ 30 grader varmt. Hon har sovit rätt kasst men annars hållt humöret uppe ganska bra Nu är hon frisk men lite intorkade prickar finns ju kvar. Tack för att du frågade!
Wow, allt på en gång! Skönt att det är över i alla fall
Igår var vi på 8 månaderskontroll, 8,2 kg och 72 cm.
Här har vi nu hunnit bli cirka 6,5 månad! Kryper inte än men sitter iaf stadigt, fått två tänder i underkäken och snackar en himla massa. Börjat så smått med mat, vi ger enligt BLW så han får samma mat som vi äter. Favoriten hittills är gazpacho (kall grönsakssoppa med vitlök).
Om cirka två veckor börjar jag jobba lite smått för att stötta upp under sommarmånaderna Ska både bli roligt och hemskt! Skönt iaf att motionera hjärnan lite och ännu skönare att sedan få gå hemma några månader till
Bebis har lite beteenden som jag funderat över, bland annat skakar/ruskar han på huvudet rätt mycket. Typ som när du säger ja/nej. Detta kan han göra när han tittar på något t.ex. Jag tänker att det är ett sätt att undersöka saker nu efter det senaste utvecklingssprånget men samtidigt är jag lite arbetsskadad och mina tankar går mot andra grejer också...
Gör/gjorde era bebisar också så?
Bebis har lite beteenden som jag funderat över, bland annat skakar/ruskar han på huvudet rätt mycket. Typ som när du säger ja/nej. Detta kan han göra när han tittar på något t.ex. Jag tänker att det är ett sätt att undersöka saker nu efter det senaste utvecklingssprånget men samtidigt är jag lite arbetsskadad och mina tankar går mot andra grejer också...
Gör/gjorde era bebisar också så?