Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gav med mig igår och lät henne smaka lite på såsen i lasagnen, hon blev helt galen. Var så gott att hon hade min hand i ett järngrepp. Och när hon inte fick mer så blev hon jättearg...
Tror jag väntar med mat tills det går att ge mer
Vi har en flaska ersättning redo efter hon fått burkmat, annars blir det ett jäkla liv när mamma tycker hon fått nog (vilket bebis alltid tycker är Alldeles för lite )
Gav med mig igår och lät henne smaka lite på såsen i lasagnen, hon blev helt galen. Var så gott att hon hade min hand i ett järngrepp. Och när hon inte fick mer så blev hon jättearg...
Tror jag väntar med mat tills det går att ge mer
Jag är inte orolig men funderar väl lite om det inte kan vara så att bvc är lite dåliga på att mäta exakt
Också något jag glömt bort, som vi faktiskt har hemma. Men jag vet inte riktigt vad jag ska stoppa i den. Frysta bär måste man ju koka så det blir ju bara sörja, ekologisk frukt är jättesvårt att hitta här. Banan vet jag var jag kan köpa men det ger väl trög mage?Tipsar om en smaknapp! Det finns flera märken vår heter Taste teaser. Då kan man stoppa matbitar eller frukt eller ngt så kan de sitta själva och pilla. Det tar längre tid att få i sig maten och man behöver inte oroa sig för olämplig konsistens.
S är också väldigt matintresserad. När vi ska äta får hon ofta gurka i sin napp. Inte så mycket mat men åndå något att pilla med. (Hon får smaka allt möjligt i den men då är det ju bara lite då och då).
Också något jag glömt bort, som vi faktiskt har hemma. Men jag vet inte riktigt vad jag ska stoppa i den. Frysta bär måste man ju koka så det blir ju bara sörja, ekologisk frukt är jättesvårt att hitta här. Banan vet jag var jag kan köpa men det ger väl trög mage?
Gurka skulle jag kanske kunna prova.
Det tror jag absolut. Ida hade vid ett tillfälle krympt 2cm pa 4 veckor. Jag tar längden med en nypa salt, att hon växer märks pa kläderna annars tittar jag mer pa vikten.