Emtherlia
Trådstartare
Tack för tipset med mössan! Har ni den minsta storleken?
Hon har 62/68 och har haft det i nån månad iaf tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset med mössan! Har ni den minsta storleken?
@Imogen Ja precis, är sugen på en elektronisk men kul att lägga ut så mkt pengar om det ändå inte funkar? Mina bröst läcker ju ingenting så tänker att de kanske inte är så bra på att pumpas? Jag tänkte att om jag ska börja pumpa så är det nog dags nu så det finns lite till godo om det behövs senare.
Just nu äter hon var 3:e timme (utom på natten, då sover hon oftast större delen av natten) och då äter hon på båda brösten så att ge ena och pumpa andra samtidigt känns det som att hon får i sig för lite? Eller det kanske bara blir att hon får äta oftare?
Vad är skillnaden på välling, gröt och ersättning?
Åh, jag känner att jag vet absolut ingenting!
Vad har ni för mössor till era små? Vi har säkert tio olika mössor men jag tycker inte att någon sitter helt perfekt. De åker ner över ögonen hela tiden, främst i barnvagnen när hon rör mycket på huvudet.
Hur firar ni jul och vad far era bebisar i julklapp?
Jul blir här hemma i lugn och ro. Farmor kommer förbi den 23, på julafton kommer mormor, morfar och moster. Så blir lungt och skönt. Vi har inte köpt något till L men vet att de andra har köpt liteHur firar ni jul och vad far era bebisar i julklapp?
4 veckor idag! Vad tiden går
Tror första språnget är på G, inte velat sova i vagnen som vanligt på vår promenad. Tack och lov för sjalen! Där somnade han direkt och nu bakar vi lussebullar
Åh nej, problem låter inte bra. Vill du berätta mer? (Behöver ej detaljer, är alltid nyfiken.)
Idag blev Alfred 3 månader och jag fortsätter med mina månadsfoton.
Åååh, jag önskar att jag också hade tid, ork och koll på vilken dag det är